Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
Inak nechápem tie názory ľudí, ktorí sa v článkoch sťažujú, že musia ísť dlhší kus pešo k linke, ktorou predtým jazdili. Veď predsa žiadne zastávky nezrušili. To ich nenapadne ísť zo svojej zastávky a o dve, tri ďalej prestúpiť, resp. vyskúšať aj inú kombináciu?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?
Som z Petržalky a zmeny v MHD takisto schvaľujem. Starý systém nebol úplne o tom, že "odvšadiaľ všade", išlo skôr o to, že každá linka sa silou mocou pokúšala stáť takmer na polovici územia Petržalky... možno hra o slovíčkach... ?
Hovorí sa o návrhoch na zmeny konečných zastávok niektorých liniek, sťažujú sa obyvatelia z okolia Jasovskej, neviem, ja bývam v okolí Holíčskej.
Návrh:
99: konečná Jasovská (namiesto Antolskej)
ľudia sa vraj tlačia v 98 a myslím, že skôr 99 má "zvážaciu" funkciu a preto by mohla poslúžiť obyvateľom Lúk VIII (Jasovská) smerom k zastávke Lúčanka (95,98) alebo Budatínska (93)
98: konečná Antolská (namiesto Jasovskej)
alebo
95: Antolská (niekto načrtol problém, že by v špičke z lesa každé tri minúty vychádzal autobus, je to v podstate pravda)
98: Vyšehradská...
Počúvaj, ty buzna, už som ti na NR fóre napísal, že máš dať SAD MAD NR toľko peňazí na obyvateľa NR, koľko pripadá v BA a potom budeš mať aj trojminútové intervaly do Suchej nad Parnou cez Bujakovo zastávku.
Tak to uz vazne nechapem, preco DPB nasadil na prvu jazdu s pomazanou spolocnostou pod velenim magistratu vcelku nablyskanu 4849 ?
Vsak sa do Petrzalky presunulo dost 280. Naozaj nechapem.
A keby sme mali vybrat nejaky zdravy stred, rozbita Karosa, pripadne TAM by tiez nebol na skodu.
Problém je práve v tom, že na súbehu antabusovej a tramwayovej trakcie by práve smradobusová trakcia mala byť obslužná a kovokolná expresná.
Inak reálne čísla v časoch môjho vodičovania boli tkaé, že ak som, odchádzajúc z 12 z Pošne, na Tomášikovej zdravil vodiča 34, ktorý sda práve sápal z Prievozu, tak on sa od pekární vyrútil presne v tom istom okamihu ako ja z Krčacov, takže pomalosť E-trakcie je ved subjektívna, daná tým ,že v tramvaji nereve motor RÁBA-MAN, prevodovka ZF-CSEPEL ani náprava RÁBA original ? , nešklbe to, substrát sa nepresýpa zo strany na stranu a podobne
Re#tomas1: My v Nr mame 28 liniek a to tak divne,ze L1-4 potom L 6-15 L18-20 L21-22 L24-28 L30-34 a L122 najviac ma stwe,ze MHD jazdi aj do dedin ktore nepatria pod mesto.
Jaáj... strašnú.
- oficiálne 14 liniek, reálne 10 a štvrť (geriatrieexpres na polikliniku L13 má 2 spoje, a L5+L14, L1+L2, L8+L12 majú takmer identické trasy)
- spoje nie sú v intervaloch na rozdiel od NR, mimo špičky idú nezriedka menej ako raz za hodinu
- spoje sa redukujú, redukujú a redukujú
- veľa ľudí nemá čipkartu takže kupujú na mince - otrasne dlho to trvá
- konkrétnejší príklad: posledný spoj pred ôsmou L6 z dvoch sídlisk k trom stredným školám PRICHÁDZA o 7:26 + mimo cest. poriadku (!!!) chodí posila asi o päť min. neskôr (oba natrieskané) prestupovať sa nedá (tým myslím skutočne nedá)
- divné rozmiestnenie zastávok z nemožňuje prestupy
- na hl.stanicu nejde takmer nič asi desať spojov denne tam zablúdi, cesta na vlak či medzimestský bus je o držku
- všetky spoje obchádzajú centrum (za hradbami) takže do centra sa všetci rvú IGK
- vlastne všetci sa všade rvú IGK, takže medzi 7. a 8.hod sú strašné zápchy, pred desiatimi rokmi by som neveril, že 70000 ľudí môže mesto tak zapchať
Do nedávna primátor Ing. Štefan Bošnák tvrdil, že s tým nič nemá, že MHD financuje štát, teraz to tuším prešlo pod mestá. Už dávno som nikoho z radnice o MHD hovoriť nepočul.
BTW ale vyšie spomínanú L13 tuším platilo mesto
- DPB: Ako jazdili - Linka č. 77 bola odklonená po Lieskovskej ceste. Hm, rád by som
vedel ako konkrétne, vychádza mi to tak, že z pôvodných zastávok asi obslúžila len
Spalovňu, ku ktorej prišla z boku od Lieskovskej cesty... http://www.vecernikba.sk/1171a04g.php
Dam Vam priklad linky 12 a urobte si obraz ,ze take daco xcete mat v BA a tato linka jazdi plna s klbovym busom Odchody :04-31 52 05-10 25 40 52 06-07 22 37 52 07-07 22 08-10 09-10 10-10 11-10 12-10 47 13-07 22 37 52 15-07 22 37 52 16-05 35 17-08 18-13 19-13 20-13 21-13 22-16 v prac.dni konecna.
Asi si ho zle pochopil, myslím, že to nemyslel tým štýlom "Vy zas*aní Blaváci, vy sa máte jak prasatá v žite zatiaľ čo mi tu v Hornej Dolnej hladujeme!". Má pravdu, že aj v iných mestách okrem Prešova sú služby MHD naprd, a to vďaka firewallom v hlavách na radniciach (a niekde aj v dop. podnikoch - ale to sa NR netýka ? ).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Baracudasw
Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.