Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
Inak nechápem tie názory ľudí, ktorí sa v článkoch sťažujú, že musia ísť dlhší kus pešo k linke, ktorou predtým jazdili. Veď predsa žiadne zastávky nezrušili. To ich nenapadne ísť zo svojej zastávky a o dve, tri ďalej prestúpiť, resp. vyskúšať aj inú kombináciu?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?
Som z Petržalky a zmeny v MHD takisto schvaľujem. Starý systém nebol úplne o tom, že "odvšadiaľ všade", išlo skôr o to, že každá linka sa silou mocou pokúšala stáť takmer na polovici územia Petržalky... možno hra o slovíčkach... ?
Hovorí sa o návrhoch na zmeny konečných zastávok niektorých liniek, sťažujú sa obyvatelia z okolia Jasovskej, neviem, ja bývam v okolí Holíčskej.
Návrh:
99: konečná Jasovská (namiesto Antolskej)
ľudia sa vraj tlačia v 98 a myslím, že skôr 99 má "zvážaciu" funkciu a preto by mohla poslúžiť obyvateľom Lúk VIII (Jasovská) smerom k zastávke Lúčanka (95,98) alebo Budatínska (93)
98: konečná Antolská (namiesto Jasovskej)
alebo
95: Antolská (niekto načrtol problém, že by v špičke z lesa každé tri minúty vychádzal autobus, je to v podstate pravda)
98: Vyšehradská...
Počúvaj, ty buzna, už som ti na NR fóre napísal, že máš dať SAD MAD NR toľko peňazí na obyvateľa NR, koľko pripadá v BA a potom budeš mať aj trojminútové intervaly do Suchej nad Parnou cez Bujakovo zastávku.
Tak to uz vazne nechapem, preco DPB nasadil na prvu jazdu s pomazanou spolocnostou pod velenim magistratu vcelku nablyskanu 4849 ?
Vsak sa do Petrzalky presunulo dost 280. Naozaj nechapem.
A keby sme mali vybrat nejaky zdravy stred, rozbita Karosa, pripadne TAM by tiez nebol na skodu.
Problém je práve v tom, že na súbehu antabusovej a tramwayovej trakcie by práve smradobusová trakcia mala byť obslužná a kovokolná expresná.
Inak reálne čísla v časoch môjho vodičovania boli tkaé, že ak som, odchádzajúc z 12 z Pošne, na Tomášikovej zdravil vodiča 34, ktorý sda práve sápal z Prievozu, tak on sa od pekární vyrútil presne v tom istom okamihu ako ja z Krčacov, takže pomalosť E-trakcie je ved subjektívna, daná tým ,že v tramvaji nereve motor RÁBA-MAN, prevodovka ZF-CSEPEL ani náprava RÁBA original ? , nešklbe to, substrát sa nepresýpa zo strany na stranu a podobne
Re#tomas1: My v Nr mame 28 liniek a to tak divne,ze L1-4 potom L 6-15 L18-20 L21-22 L24-28 L30-34 a L122 najviac ma stwe,ze MHD jazdi aj do dedin ktore nepatria pod mesto.
Jaáj... strašnú.
- oficiálne 14 liniek, reálne 10 a štvrť (geriatrieexpres na polikliniku L13 má 2 spoje, a L5+L14, L1+L2, L8+L12 majú takmer identické trasy)
- spoje nie sú v intervaloch na rozdiel od NR, mimo špičky idú nezriedka menej ako raz za hodinu
- spoje sa redukujú, redukujú a redukujú
- veľa ľudí nemá čipkartu takže kupujú na mince - otrasne dlho to trvá
- konkrétnejší príklad: posledný spoj pred ôsmou L6 z dvoch sídlisk k trom stredným školám PRICHÁDZA o 7:26 + mimo cest. poriadku (!!!) chodí posila asi o päť min. neskôr (oba natrieskané) prestupovať sa nedá (tým myslím skutočne nedá)
- divné rozmiestnenie zastávok z nemožňuje prestupy
- na hl.stanicu nejde takmer nič asi desať spojov denne tam zablúdi, cesta na vlak či medzimestský bus je o držku
- všetky spoje obchádzajú centrum (za hradbami) takže do centra sa všetci rvú IGK
- vlastne všetci sa všade rvú IGK, takže medzi 7. a 8.hod sú strašné zápchy, pred desiatimi rokmi by som neveril, že 70000 ľudí môže mesto tak zapchať
Do nedávna primátor Ing. Štefan Bošnák tvrdil, že s tým nič nemá, že MHD financuje štát, teraz to tuším prešlo pod mestá. Už dávno som nikoho z radnice o MHD hovoriť nepočul.
BTW ale vyšie spomínanú L13 tuším platilo mesto
- DPB: Ako jazdili - Linka č. 77 bola odklonená po Lieskovskej ceste. Hm, rád by som
vedel ako konkrétne, vychádza mi to tak, že z pôvodných zastávok asi obslúžila len
Spalovňu, ku ktorej prišla z boku od Lieskovskej cesty... http://www.vecernikba.sk/1171a04g.php
Dam Vam priklad linky 12 a urobte si obraz ,ze take daco xcete mat v BA a tato linka jazdi plna s klbovym busom Odchody :04-31 52 05-10 25 40 52 06-07 22 37 52 07-07 22 08-10 09-10 10-10 11-10 12-10 47 13-07 22 37 52 15-07 22 37 52 16-05 35 17-08 18-13 19-13 20-13 21-13 22-16 v prac.dni konecna.
Asi si ho zle pochopil, myslím, že to nemyslel tým štýlom "Vy zas*aní Blaváci, vy sa máte jak prasatá v žite zatiaľ čo mi tu v Hornej Dolnej hladujeme!". Má pravdu, že aj v iných mestách okrem Prešova sú služby MHD naprd, a to vďaka firewallom v hlavách na radniciach (a niekde aj v dop. podnikoch - ale to sa NR netýka ? ).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
CP MHD TT: http://www.sadtrnava.sk/CPnovy/Trnava/MHD/ZOZNAM.HTM
(linky 0001** sú víkendové, ale v praxi sa označujú normálne 1-14 ? ? ? )