Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a mam aj dalsi problem, dostat sa do prace mimo dopravnej spicky... na stranke chyba vyhladanie spojenia a tak, kedze som si este nezvykla nemam sancu, ... ci predsa???

Vyhladala som si spojenie s Petrzalky do Ruzinova a viete co som sa dozvedela, ze ked pojdem linkou 93 na zastavku AUPARK, tak zo zastavky AUPARK minutu ci dve po prichode 93-ky odchadza linka 50, ktora ma do Ruzinova dopravi...

Este stastie, ze si pamatam, ze nazov AUPARK ma viac ako jedna zastavka, mohla by som sa pekne napalit, lietat totiz este stale neviem...
Priznavam, ze som to chcela najprv tyzden odskusat a az potom kritizovat, ale to sa neda... Nech nikto netvrdi, ze je mozne dostat sa systemom viacerych prestupov do prace skor, ked na zastavke stoja tri autobusy je problem prebehnut, zvlast pre nas starsich... Dalsi problem je aj poddimenzovanie liniek, ci samotnych autobusov(mala 96, dlhe intervaly 98), uz na tretej-stvrtej zastavke je problem dostat sa dnu...
Naivne som si myslela, ye cestovat sa da aj kulturne a nie na jednej nohe pridrzajuc sa susedovej kosele...
Reakcia na: Spectre #48940:
"Veriť v renesanciu nočnej MHD v Bratislave je zrejmé umelecké vyvrcholenie tzv. "prešporského naivizmu" " To bolo krásne povedané ? ale ja by som to jednoduchšie vyjadril, podla mna ide jednoducho o Taxikársku lobby. Som si asi naivne myslel, že aspon dačo hodia cez most Apollo, ale to by bolo asi na nich moc.
Reakcia na: Spectre #48944:


A kadial by prechadzala ta zlucena linka? Ja praveze byvam na Patronke a do Petrzky jazdievam vzdy 92kou (a teraz aj 92Skou); 83kou zasadne nie. Tou to trva dost dlho a dost casto sa dostane do zapchy uz pred Patronkou... 92S na Patronke zacina, takze tam by meskanie nemalo byt ziadne.

Osobne som za zachovanie linky iducej z Patronky cez most Lafranconi na Dvory a dalej do Petrzky cez Lafranconi a ak bude o tom anketa, tak hlasujem ZA zachovanie 92(S).

C.
Reakcia na: Spectre #48940:
No, ibaže zastávkový pruh je mimo tie dva pruhy pre IGK, takže pokial dakto nie je blbý vodič, tak by po tom nemal prechádzat ? A mimochodom, nebude to blbé, ked tam buduce leto budu kolaje od busov?Všade na okolo spravili pekne nove povrchy. Prečo zrovna tam nie?
Reakcia na: CeCo #48942:
To tu už bolo na pretrase. Dúbravčania by mali na Hodžovo primárne používať nejakú menej zvrhlú trakciu (aj keď ja keď som z D. chodieval, tak som tiež preferoval smradobusz 😉 ). Ja osobne som za zlúčenie 83+92 s tým, že výsledná (expresná) linka by išla napr. práve cez Dúbravku.
Reakcia na: Peon #48934:
Ešte jedna vec, a to dve nosné linky zo spomínanej konečnej. Po výstavbe tramvaje jedna trasa problémy mestskej časti nevyrieši, takže je nutné počítať s dvomi dlhšími radiálami. Pokiaľ by si mal vozovňu na Janíkovom dvore, tak je jasné, kadiaľ tie radiály povedú...

Pokiaľ je moc veľké scifi, tak sa vopred ospravedlňujem 🙂
Reakcia na: Peon #48934:
92Sko mi nerus!!! Super spojenie do Petrzky i mimo spicky z Patronky a oblasti za nou; nemusim sa trepat 83ku, ktora je v sedle ajtak plna dochodcov (v 92S je miesta kopec) a ktora ide okolo Hodzovho namestia krokom kvoli rekonstrukcii... okrem toho mam takto fajn cestu na ZST Petrzalka (cez 1 prestup na Dvoroch na 91/191/93/94), takze si mozem pospat dlhsie.
92S takisto nahradza cast byvalej 81ky (Halova - Nam. Hraniciarov).

83ka ma tu nevyhodu, ze ludia z Dubravky chodia na 90% prave po Hodzovo namestie. Podla mna by neuskodilo "otocit" linku 34 - isla by Dubravka - Patronka - SAV - Hodzovo nam. - Vazovova - Sancova - SAV - Patronka - Dubravka. Ono aj rano sa 83ka natrieskava a na Hodzku sa zrazu zazracne uvolni...

92S a 83 teda maju subeh len na zastavke Patronka a potom ten kusok v Petrzke. Ale podla mna je to fajn napad - 83 pre ludi, ktori idu z Petrzky do centra a ti, ktori idu dalej, sa zvezu 92S na Patronku a odtial linkou do ciela.

C.
Reakcia na: Peon #48934:
Bez ohľadu na nedoriešené vozokm, koncepcia nosnej linky by sa imho nemala týmto spôsobom riadiť bodmi, akými sú napríklad nemocnice. Dôvod je zrejmý: do práce chodia ľudia každodenne, čo sa o chodení k doktorovi povedať určite nedá.

Keby si sa na to pozrel z pohľadu dopravného priezkumu, tak by sa ti takáto 95 vyprázdnila ešte na sídlisku. Do samotnej nemocnice by išlo mizivé percento ľudí. Okrem toho nezabúdaj, že koncepčne je nová 95ka v podstate smradľavá gumokolná alternatíva električky. Po postavení (pánbohzaplať) električiek do Petržalky bude 95ka priamo nahradená. Určite by boli možnosti, ako upraviť aj nové linkové vedenie, tadiaľ, ako navrhuješ ty, cesta určite nevedie. 95ku by som si ja osobne dovolil, práve vďaka jej pokrokovej koncepcií s dlhodobejším výhľadom, označiť ako linku, na ktorú sa nesiaha.
Reakcia na: 81-71 #48935:
Pretože keď tam pôjdu IGK, tak by to robilo zvuk chchchchchch (asfalt) ... drrrrrrrrrr (kreténprint) ... chchchchchch (asfalt), zatiaľ čo optimálne riešenie je vtedy, keď to robí iba chchchchchchchchchchchchchchchchchch

Veriť v renesanciu nočnej MHD v Bratislave je zrejmé umelecké vyvrcholenie tzv. "prešporského naivizmu"
hoppusmark, Peon: A kde by ste ubrali inde?
PEON: Za tu 95 na Antolskú som aj ja ?
Reakcia na: Mopy #48928:
ja som videl 36xx plynaky a 4089 4093 a vobec 40xx prave 21xx som nevidel ziaden.
Peon, mne by sa pozdávalo Muchovo námestie, nehovorím objektívne, ale subjektívne, nakoľko bývam blízko MN, takže momentálne rozmýšľam egoisticky... ?
Mal by som dve otázočky:

1. Prečo na zastávke "Most Apollo" obojsmerne nie je spravený povrch Ceteprint ako je dobrým zvykom pri vzniku nových alebo rekonštrukciách starších zastávok ?

2. Nočáky zatial cez most Apollo chodit nebudu, a vobec, budu niekedy?
MOŽNÉ RIEŠENIE OBLASTI V OKOLÍ ANTOLSKEJ
Podľa mňa by mohli 95-ku predsa len presmerovať na Antolskú, 99-ka by išla na Vyšehradskú. A 59-ku by som presmeroval na Dolnozemskú, aby toho zas na Antolskú nepremávalo príliš veľa, ľudia v okolitých panelákoch by sa iste aj tomu potešili.

Vychádzam z toho, že na Antolskú naozaj nechodila len Petržalčania, ale okrem mnohých iných (nielen) pacientov aj medici z Družby ako tu už niekto spomínal. A keďže 95-ka je nosná linka, ani Petržalčanom by sa prístup na Antolskú príliš nezhoršil.

A Vyšehradskej by iste postačila jedna nosná linka - 93-ka, prečo by práve oni mali mať 2 nosné linky do centra mesta, ha?! Veď by mali aj tú 99-ku na prestup či dokonca peší prístup na Lúčanku...

Nárast vzkm by som možno (asi nie, že?) vykril zrušením 92-S, ktorú kvôli súbehu s 83 považujem za totálne zbytočnú.

A ešte mi vadí ukončenie 87-ky v Ovsišti okolo ktorého sa tu už minule diskutovalo, ale bez konkrétneho návrhu. Najbližšie obratiská sú Dostihová dráha a Muchovo nám. Ktoré sa vám pre ňu viac pozdáva? Alebo má niekto lepší nápad?
Reakcia na: bibi11 #48930:
Ty vole, ja som sa nezaoberal problémom ornitologického charakteru, ale naháňal som trombelus, ktorý mi akurát zatváral dvere, keď som bežal na zastávku a veru, človek by si to nemyslel, ale po extáze, keď som dobehol na prázdnu zastávku sa mi VÔBEC NEUĽAVILO. ?
Reakcia na: si #48929:
JO! A k tomu ešte jedno Kinderko na trase Olejkárska - Nám. Hraničiarov ako čiastočná náhrada za 78. Odchod by stačil jeden, večer okolo desiatej 🙂
Reakcia na: Corgon #48924:
Slúchaj, chumajočko moje malinké, substrátčoku vlčákovité. Né sto rokú, ale stodešec rokú oslavujeme! Na jaké stodešec rokú.. plece substrátek páte cez deváté. Na prece sto rokú vlčákú... vlčákú, blbé jak ty, hoväd jedon neokróchaný!
Reakcia na: Corgon #48924:
POCUJ TY DEBILEK CO TU KAZDEMU NADAVAS A URAZAS.KED SI NAPATY TAK SI CHOD VYHONIT VTAKA A POTOM SA TI ULAVY!! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.