Reakcia na: Peon #48934:
92Sko mi nerus!!! Super spojenie do Petrzky i mimo spicky z Patronky a oblasti za nou; nemusim sa trepat 83ku, ktora je v sedle ajtak plna dochodcov (v 92S je miesta kopec) a ktora ide okolo Hodzovho namestia krokom kvoli rekonstrukcii... okrem toho mam takto fajn cestu na ZST Petrzalka (cez 1 prestup na Dvoroch na 91/191/93/94), takze si mozem pospat dlhsie.92S takisto nahradza cast byvalej 81ky (Halova - Nam. Hraniciarov).
83ka ma tu nevyhodu, ze ludia z Dubravky chodia na 90% prave po Hodzovo namestie. Podla mna by neuskodilo "otocit" linku 34 - isla by Dubravka - Patronka - SAV - Hodzovo nam. - Vazovova - Sancova - SAV - Patronka - Dubravka. Ono aj rano sa 83ka natrieskava a na Hodzku sa zrazu zazracne uvolni...
92S a 83 teda maju subeh len na zastavke Patronka a potom ten kusok v Petrzke. Ale podla mna je to fajn napad - 83 pre ludi, ktori idu z Petrzky do centra a ti, ktori idu dalej, sa zvezu 92S na Patronku a odtial linkou do ciela.
C.
Peon
Podľa mňa by mohli 95-ku predsa len presmerovať na Antolskú, 99-ka by išla na Vyšehradskú. A 59-ku by som presmeroval na Dolnozemskú, aby toho zas na Antolskú nepremávalo príliš veľa, ľudia v okolitých panelákoch by sa iste aj tomu potešili.
Vychádzam z toho, že na Antolskú naozaj nechodila len Petržalčania, ale okrem mnohých iných (nielen) pacientov aj medici z Družby ako tu už niekto spomínal. A keďže 95-ka je nosná linka, ani Petržalčanom by sa prístup na Antolskú príliš nezhoršil.
A Vyšehradskej by iste postačila jedna nosná linka - 93-ka, prečo by práve oni mali mať 2 nosné linky do centra mesta, ha?! Veď by mali aj tú 99-ku na prestup či dokonca peší prístup na Lúčanku...
Nárast vzkm by som možno (asi nie, že?) vykril zrušením 92-S, ktorú kvôli súbehu s 83 považujem za totálne zbytočnú.
A ešte mi vadí ukončenie 87-ky v Ovsišti okolo ktorého sa tu už minule diskutovalo, ale bez konkrétneho návrhu. Najbližšie obratiská sú Dostihová dráha a Muchovo nám. Ktoré sa vám pre ňu viac pozdáva? Alebo má niekto lepší nápad?