Reply on: bibi #48949:
to su povačšine argumenty, ktoré by mohol hovorit hocikto, neda sa vyhoviet všetkým. Všetci by sme chceli najradšej klbové busy, všetci by sme chceli poloprazdne busy a tak dalej. A ozaj, píšeš to sposobom, ako keby pred tým neboli tlačenice ? Mne sa zdá akurát divna vec na Dostojevskeho rade, ked 88 odbáča na Landererovu v smere na most Apollo, najpr stojí asi minutu na jednom semafore cez Dostojevskeho rad a potom dalšiu minutu na semafore Olejkárska-Landererova. To je preferencia MHD pred IGK ? A zelená vlna nikomu nič nehovorí? Tie semafory sa presne striedaju, ked je na jednom červená, na druhom je zelená a naopak. Exemplárny prípad nenastavených semaforov. Situácia je rovnaká vždy, každý deň, stále, presne vždy to tak je. A to by stačilo vyladit semafory, a za ten ča by už bol bus davno na mooste Apollo a nie pri Allianz-SP........... ?
Peon
Podľa mňa by mohli 95-ku predsa len presmerovať na Antolskú, 99-ka by išla na Vyšehradskú. A 59-ku by som presmeroval na Dolnozemskú, aby toho zas na Antolskú nepremávalo príliš veľa, ľudia v okolitých panelákoch by sa iste aj tomu potešili.
Vychádzam z toho, že na Antolskú naozaj nechodila len Petržalčania, ale okrem mnohých iných (nielen) pacientov aj medici z Družby ako tu už niekto spomínal. A keďže 95-ka je nosná linka, ani Petržalčanom by sa prístup na Antolskú príliš nezhoršil.
A Vyšehradskej by iste postačila jedna nosná linka - 93-ka, prečo by práve oni mali mať 2 nosné linky do centra mesta, ha?! Veď by mali aj tú 99-ku na prestup či dokonca peší prístup na Lúčanku...
Nárast vzkm by som možno (asi nie, že?) vykril zrušením 92-S, ktorú kvôli súbehu s 83 považujem za totálne zbytočnú.
A ešte mi vadí ukončenie 87-ky v Ovsišti okolo ktorého sa tu už minule diskutovalo, ale bez konkrétneho návrhu. Najbližšie obratiská sú Dostihová dráha a Muchovo nám. Ktoré sa vám pre ňu viac pozdáva? Alebo má niekto lepší nápad?