Pri tom počte spojov za deň by tú zastávku veľa ľudí ani nevyužilo.
Re #45814 TeBeCe: Už minimálne od minulého roka je signál aj na Železnej studienke. Pri asfaltke, čo vedie od Bobovej dráhy a končí za bývalou Snežienkou je aj taká veľké mobilová anténa.
Re #45850 fobust: A čo takto elektrobus, cestou hore by to vytiahol, dole by si rekuperáciou dobíjal batérie. A keby to nestačilo, tak by počas prestávok mohol na dobíjanie využiť aj trolejové vedenie pri VN/na Patrónke. ?
1) Hm, 1 trolejbus + 3 autobusy = 6 vozidiel:-P?
2) DP hl. m. Prahy dostáva na dotáciách okolo štvornásobku vlastných tržieb.
3) Ktoré sú to tie rozvojové zóny?
4) Sa pozri, aké sú podiely využitiqa MHD vo svete napriek kvalitatívne rádovo odličnej úrovni MHD. Odliv cestujúcich k IAD je zapríčinený aj inými faktormi.
5) Súhlas, ale chcelo by to konkretizovať - kto sú zodpovedné osoby?
No 417 nemame ziaden, jeden sa tu akurat testoval. Mame tri 412, z toho jeden "Petrzalsky" - premavajuci vyhradne na linkach pre telesne postihnutnych ludi, ktory to nemaju v Bratislave vobec lahke, ale co s tym narobim?.. ? K tomu jedna 21 TrAC. Spolu 4 (slovom: styri) vozidla. HANBA! Hanba mestu, za to, ale aj ine! A 1111 NIE JE nizkopodlazny autobus, nemienim ho tam zaradovat, v ziadnom pripade. Je to obycajna Karosa, akurat ma nejaky ten mechanizmus na zdvihlanie vozikov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hefec
Zjavne to tak vyzera, ze veta "Cestujuci by to nepochopili" je predsa len niekedy pravdiva...