Škaredší? Veď je to presne to isté okrme reflektorov a imitácie väčších okien (okná sú v skutočnosti presne tie isté). No ale zase 15 ks kolbas jednomotorowych za 210 mil. SKK, to je cca. 14 mil. SKK za jednu, to nie je nejaká úžasná cena, to mohli Ostravaci ešte trochu pritlačiť... Pokiaľ budú ceny trolejbusov takéto, keď ceny NP autobusov padajú zo dňa na deň, tak prestávam veriť v budúcnosť trolejbusov.
Neviem kde presne na Jasovskej bývaš (či pri konečnej, alebo niekde na začiatku ulice), tak isto ani kde na Račku máš cieľ, tak ti neporadím, ale že prezraď na koľko prestupov cestuješ dnes? Minimálne jeden tam je, že?
"Drvivá väčšina cestujúcich sa do mesta dostane na maximálne jeden prestup a väčšina z nich ani prestupovať nebude musieť.": No bohuzial nepatrim medzi tuto drvivu vacsinu, cestujem pravidelne z Jasovskej na Racianske myto a opacne. Ja osobne nepovazujem ani Racianske myto a ani Jasovsku za taky zapadakov, aby som MUSEL 2x prestupovat...
A keď tam píše, že je COLORova kolegyňa, tak by som očakával, že si to od neho najprv nechala vysvetliť. Zatiaľ môžeme len konštatovať, že je to poschodová krava s autobusmi miesto nôh ("električky nám budú nahradzovať vlastné nohy").
Pri tom počte spojov za deň by tú zastávku veľa ľudí ani nevyužilo.
Re #45814 TeBeCe: Už minimálne od minulého roka je signál aj na Železnej studienke. Pri asfaltke, čo vedie od Bobovej dráhy a končí za bývalou Snežienkou je aj taká veľké mobilová anténa.
Re #45850 fobust: A čo takto elektrobus, cestou hore by to vytiahol, dole by si rekuperáciou dobíjal batérie. A keby to nestačilo, tak by počas prestávok mohol na dobíjanie využiť aj trolejové vedenie pri VN/na Patrónke. ?
zda sa, ze by to mohlo byt ono. mas o tom blizsie info?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023