Ked niesu elektricky, rozumnejsie by bolo skor zredukovat pocet liniek napr. na osem a zvysit intervaly. Vo vacsine velkomiest vyspeleho sveta su prestupne systemy, v Bratislave je to system odvsadial vsade, a to je podla mna zakladna chyba - taky system je dobry v spicke pre ludi iducich do prace, ale mimo spicky je to nanic.
Neviem ako mam chapat to s mapou, je to myslene na strukturu mesta alebo ze neni nosny system? Elektricka sa ako nosny system pouzit da, aj ked tazko zo sucasnymi vozidlami a s ich sucasnym poctom.
je pravda ze system ktori je vytvoreny v BA je nanic ale to sa da len tazko teraz zo dna na den zmenit.
pozri si mapu prahy a nasu mapu a zistis ze este strasne davno niekto spravil velku chybu a teraz za to trpime"mi obcania"
"Kupovanie novych sa tak skoro nepredpklada" nizsie je napisane naklady na 1 osobu na kilometer su u elektricky o takmer polovicu nizsie ako u busu. Hruba ekonomia: Z tohto by vyplyvalo ze z dlhodobeho hladiska je ovela lepsie zobrat si uver na nove elektricky nez pouzivat autobusy, je to tragedia ze jedinym kriteriom su vstupne naklady na kupu a nemysli sa na buducnost.
lebo niesu ake elektricky asi presuvat. A ku kupovaniu novych vozov do parku sa tak skoro nepredpoklada a GO
trva dlhsie ako by si predpokladal tak asi preto niesu ake vozy presuvat ?
Toto uz bolo niekolkokrat vysvetlene, ze som zamenil Vinohrady za Vajnory, rec bola o Vinohradoch. Ospravedlnujem sa za povodnu dezinformaciu.
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?
Viem, že dnes by to bol už viacmenej problém, lebo daná oblast je pomerne zastavaná. Boli tu snahy o posunutie stanice a výstavby novej haly niekolko sto metrov smerom dalej k depu. Existuju projekty. Mala tam byt aj plánovaná stanica metra. Vzhladom na hustotu dnešnej zástavby by muselo dojst ale k radikalnej asanacii okolitích budov. Dnešné návrhy sa skor točia okolo toho, že by bolo dobré vybudovat stanicu dakde pri letisku alebo ju nahradit novovybudovanou hlavovou stanicou BA-Filiálka, čo je podla mna mierne zvrátené.
S499: Velky ako velky. Teraz je to take vselijake - jedni maju, druhi nemaju kosele... V podstate neviem ci je lepsie ich mat ci nie, ale ked uz, tak vsetci. No su na to rozne nazory.
Hej, v takej Trnave mi ani polhodinové čakanie nebude vadiť, keď pri prestupe budem musieť tak či tak platiť znova ? . Máme aj hodinové lístky, nielen polhodinové.
Keby sa drasticky zredukoval počet liniek, tak by medzi tými linkami URČITE nebola linka zo žst. Vinohrady k Polusu ? . Dávaš tu z príklad Brno a chceš presný opak. Však máš na Vinohradoch ŠTYRI (ráno päť) liniek chrbticového systému s možnosťou prestupu k Polusu aj do Ružinova, tak čo sa Ti vlastne nepáči? Keď pôjdeš v Brne do Tesca, tiež vystúpiš z vlaku v Horných Heršpiciach?
A my tu máme intervaly 5-10 minút, nie sme v Trnave so špičkovm intervalom občas aj pol hodiny ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1