Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #44820:
Ámos nepochopí, Ámos o tom prd vie. Takže aj ked si napísal chybu, ja som si to nevšimou.

Re #44832 Andy , Re #44833 TeBeCe: Diky.

TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...

Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Reakcia na: bioraver #44841:
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
podla coho sa rozhoduje,ze aky bus/elina/trolik dostanu reklamu ? je to podla vytazenosti linky,kolko ludi nou cestuje alebo nahodne ?
Reakcia na: fobust #44837:
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Reakcia na: Vladimír #44838:
Všeličo zabudnem, ale drotárske záležitosti nie:-P.
Reakcia na: Papyr #44823:
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Reakcia na: S499.1023 #44836:

Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.

Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Reakcia na: fobust #44834:
A ten jazdil kde? Mne už akosi pamäť vynecháva...
Reakcia na: BigMac #44831:
Ešte tam bol Fiat-Varesina-Breda ale tých bolo podľa prameňov 6 ks. Niekde (ale nie tam) jazdil jeden Alfa Romeo - Ansaldo San Giorgio, s poloautomatickou reguláciou rozjazdu práškovou elektromagnetickou spojkou Ansaldo. Bohužiaľ mi ten Nemec kdesi schoval, kde to bolo. Ale sériové som vygoogloval, že jazdili v Montevideu:-P.
Reakcia na: BigMac #44831:

Mas na mysli ten Ansaldo San?
Reakcia na: Andy #44832:
je to naopak drahsie, lebo miestenku si k tomu listku kupit musis povinne...
Reakcia na: Ámos Keynes #44830:
Pokiaľ viem, tak nie je zľava. Funguje to jednoducho, vyhľadáš si vlak, potom tam dakde klikneš, vybereš miestenku a podobné veci, a potom zaplatíš cez internet banking. Potom dostaneš mailom taký lístok s kódom, ktorý si vytlačíš a ukážeš vo vlaku sprievodcovi.
S499.1023: existoval tam este solovoz v jedinom kuse mam taky tichy, zial nicim nepodlozeny dojem, ze prave ten bol z Rima
Prosím vás keď kupujem lístok na vlak cez i-net nejaký čas dopredu je tam nejaká zľava? Môžete mi prosím napísať ako to funguje? Ďakujem.
Reakcia na: S499.1023 #44828:
Opravujem sa, správne je Tecnomasio Italiano Brown Boveri.
Reakcia na: fobust #44826:
Klobásy Officina Meccanica della Stanga - Isotta Fraschini - Technomacchia Italiana Brown-Boveri sa preberali v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu v karczme:-P.
Reakcia na: S499.1023 #44825:

Kde sa tu stihli preberat klobasy OMS-ISOTTA-TIBB (ci ako ich to oznacuju)??? Som si nevsimol ze by bolo na pretrase. A v akej suvislosti sa spominali?
Mimochodom, tiez si myslim ze jednostopa trat je lacnejsia, vsak iba ten drat, co tam visi je pekne drahy. Ved med je draha a keby sa cigani nebali ze ich to nakope, tak by uz davno pokradli aj to co nam visi na uliciach. ?
Reakcia na: BigMac #44822:
I tak môže bäť, asi som si zle pamätav.
Reakcia na: Papyr #44823:
Pamätám si to veľmi detailne a ešte som to aj Vladimírovi ukazoval, že to je ESKO. Rozjazdová bola Elektroline, zjazdová priamo na opačnom smere bola Esko, všetko ostatné Kremnica.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.