Fobust: Ansaldo! Dobre vravia. Lenze v Moste ani foto z neho nemaju, jedind, co sa zachovalo je ich ev.cislo a technicke udaje, dokonca ani farebne vyhotovenie nik nepozna, teda o nikom takom sa nic nevie.
ČUDNÁ ZASTÁVKA LINIEK SAD V PODUNAJSKÝCH BISKUPICIACH
Dnes som si na zastávke SAD "Podunajské Biskupice, rázcestie" na Popradskej ulici všimol starý známy (asi) betónový zastávkový prístrešok, ktory bol predtým na zastávke "Studená-zastávka" a normálne tam zostal nalepený nepoškodený CP linky č. 56 smer Rača platný od 4. 10. 2004, ktorý je stále platný! ?
A nikde som si tam nevšimol ani označník ani cestovný poriadok liniek SAD (je to zastávka len pre SAD), tak to môže pôsobiť dosť mätúco. Ktožvie ako tam tú zastávku preniesli (žeby nejakým veľkým nákladným autom?).
TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...
Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.
Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Ešte tam bol Fiat-Varesina-Breda ale tých bolo podľa prameňov 6 ks. Niekde (ale nie tam) jazdil jeden Alfa Romeo - Ansaldo San Giorgio, s poloautomatickou reguláciou rozjazdu práškovou elektromagnetickou spojkou Ansaldo. Bohužiaľ mi ten Nemec kdesi schoval, kde to bolo. Ale sériové som vygoogloval, že jazdili v Montevideu:-P.
Pokiaľ viem, tak nie je zľava. Funguje to jednoducho, vyhľadáš si vlak, potom tam dakde klikneš, vybereš miestenku a podobné veci, a potom zaplatíš cez internet banking. Potom dostaneš mailom taký lístok s kódom, ktorý si vytlačíš a ukážeš vo vlaku sprievodcovi.
Klobásy Officina Meccanica della Stanga - Isotta Fraschini - Technomacchia Italiana Brown-Boveri sa preberali v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu v karczme:-P.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír