Klobásy Officina Meccanica della Stanga - Isotta Fraschini - Technomacchia Italiana Brown-Boveri sa preberali v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu v karczme:-P.
Kde sa tu stihli preberat klobasy OMS-ISOTTA-TIBB (ci ako ich to oznacuju)??? Som si nevsimol ze by bolo na pretrase. A v akej suvislosti sa spominali?
Mimochodom, tiez si myslim ze jednostopa trat je lacnejsia, vsak iba ten drat, co tam visi je pekne drahy. Ved med je draha a keby sa cigani nebali ze ich to nakope, tak by uz davno pokradli aj to co nam visi na uliciach. ?
Pamätám si to veľmi detailne a ešte som to aj Vladimírovi ukazoval, že to je ESKO. Rozjazdová bola Elektroline, zjazdová priamo na opačnom smere bola Esko, všetko ostatné Kremnica.
Si si isty? Sa mi to nezda. Tam totiz dost dlho visela cela stara krizovatka typu Kremnica, len prave ta jedna rozbiehava vyhybka bola rychloprejazdna tahova.
S499.1023: mostecke klobasky: 101-104 akoze seria s klbom za 2.napravou a 105 prototyp s klbom nad 2.napravou. Oba typy dlzka 14360, rozvor 5700+5700. Podla zdroja vsetky ex Milano.
Ano, v tom sa lisime, ale ked si vezmes, ze aj ESKO aj Elektroline patria do kategorie tahovych rychloprejazdnych vyhybiek, tak mame vsetky tri druhy my aj vy - 1. OhioBrass/Kremnica, 2. podvesne trubkove, 3. rychloprejazdne tahove. A ovladanie radiove i prudove sa tiez urcite najde v oboch mestach
Re #44791 Polio: Elektroline aj ESKO su firmy na vyrobu suciastok na trolejove vedenie. V Bratislave sa rozhodli pouzivat ESKO, v Presove Elektroline. Nie je medzi nimi velky rozdiel, akurat myslim Elektroline umoznuje prejazd rychlostou 50 a ESKO 40 km/h. (Jedina vyhybka ESKO, ktoru sme "testovali" v Presove, visela na Clementisovej a bola to rozjazdova vyhybka zo Sidliska III smer Levocska alebo Obrancov mieru. Uz bola zvesena a nahradena Elektroline.)
Re #44795 S499.1023: 1) chcel som napisat usekovy delic a napisal som linkovy odpojovac. Chybu som si uvedomil hned po odoslani, ale hovorim si, ved kde byva linkovy odpojovac, byva aj usekovy delic, tak snad Amos pochopi, ze som mal na mysli sekciu v obluku
2) aj mne niekto tvrdil, ze jednostope je podstatne lacnejsie, ze vraj skoro az o polovicu. Kedysi ma preto napadla jednostopa trat v Presove na Sidlovec
Jediné, čo mi fakt vŕta hlavou, je, prečo tie vozy v pôvodnej výbave neskončili v Brne. Veď také krásne jedinečné prototypy by okrem Šalingradu nikde inde nemohli mať!
81-71: Rozprávam o tom, že KE majú opačnú polaritu napájania, takže vozy, ktoré sú už spravené pre BA by sa museli zase prekopávať. Okrem toho si mýliš Košice s Budapešťou, tá nakupuje električky po stovkách a nie po jednej súprave. A na záver: DP Praha sa žiadnych vozidiel nezbavuje. Prototypy 0030 (TV 20) a 0032 (TV 30) nikdy nevozili cestujúcich a nikdy neboli majetkom DP Praha. Boli majetkom ČKD Praha, odkiaľ prešli ako celý majetok pod firmu Siemens SKV, ktorá sa všetkého hnuteľného dedičstva po ČKD zbavuje. Prototypy boli naopak predmetom tvrdého súboja medzi DP Praha a DP Bratislava.
81-71: DP Praha sa ziadnych vozidiel nezbavuje, tie T6 nikdy neboli v stave DPP, ale ide o byvale skusobne vozidla ČKD, resp SIEMENS, KOLEJOVA VOZIDLA.
neviem kto je laminátka (okrem toho, že je to lokomotíva) ? takže neviem čo by som mal prekrucovat, bola to len moja úvaha, ak sa ti to zdalo ako prekrucanie tak to už je tvoj problem. Ja proti KE nič nemám, takže nevidím dôvod aby som na ne musel zlé veci písat ?
Na predaj su urcene T3. A na pockanie preto, lebo je ich dost na to, aby si zaujemca mohol vyberat. Ibaze tych zaujemcov je mizerne malo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac