Co sa tyka KT 8. Pokial mam dobre informacie, povodne boli urcene pre trat do Tahanoviec, ktora sa nakoniec nikdy nepostavila. A vysokopostaveni odbornici prisli na to, ze tym padom mame zbytocne vela obojsmernych vozidiel, tak ich zacali predavat. V sucasnosti by uz ziadna dalsia KT8 na predaj ist nemala.
KT8 predavaju kôli financiám a to, že vo vozovni majú velku rezervu súvisí pravdepodobne tiež s financiami. Pravdepodobne šetria na počte vypravovaných vozov. Možno však nie sú až také velké nároky na prepravu.......
to som nevedel ze to predavaju tak potom to je aj koli financiam ale ako som hovoril ti co pisu na kosicke forum tak sa stazovali nato aku velku rezervu maju
hmm, neviem či je to kôli rezerve, ked predavajú v podstate jedny z najnovších vozov čo majú a jazdia im tam staré vozy T3, skôr si myslím, že to je kôli financiám
mas pravdu lebo KE maju velku rezervu co sa tyka dodavania dopr.prostriedkov a nasadzovania ich do liniek ked si cital kosicke forum tak tam aj pisali aku velku maju rezervu co sa tyka elektriciek a trolejbusov
Nepocestujú. Brno, OV, KE majú obrátenú polaritu, takže by to museli prekopávať a Bp. sa im na dva atypy vykašle, tam sa kupujú tramvaje po stovkách. Myslím, že na tie dve T6 už má DP peniaze bokom:-P.
Načo linkový odpojovač, stačí jedna jediná sekcia, lebo jeden drôt už vo výhybke odizolovaný je.
Re #44754 81-71: V BA po prázdninách.
Re #44756 Ámos Keynes: Každý trolejbus môže mať na požiadanie na vstupe Grätzov usmerňovač, takže je mu srdečne jedno, po akej polarite ide. Ale ak aj nemá, tak má na vstupe diódu, takže keď je na zlej polarite, tak len proste nejde ale nič mu to nerobí. Btw., nie cez výhybňu ale cez výhybku, to nie je to isté:-P.
Re #44763 si: Bežne sa stane, že sa zberače vo výhybke zrazia na kríži a za výhybkou je ľavý zberač na pravom troleji ľavej stopy a pravý na ľavom troleji pravej stopy. A diódy, na rádove stovky ampérov boli už dááááávano predtým, myslíš, že taká laminátka diódy nemá.-P? A rozhodne je veľmi veľký rozdiel medzi cenou jednostopého a dvojstopého vedenia.
Re #44766 Andy: It´s a Long Way to the Top if you wanna Kremnica? Alebo Cover you with Transformer Oil:-P?
Re #44768 KLF: Veru všeličo ma okrem MHD zaujíma, le práve futbal nie:-P.
Re #44769 fobust: Jedna stopa = dva drôty. Trojstopé vedenie máš aj hocikde v BA. V Brne a v Plzni býval na manipulačných tratiach tak, že každý smer T-busov mal vlastný plusák a mínusák používal od tramvaje. Trojvodičové vedenie pre trombelusy mi pripadá ako obzvláš obludný nezmysel, lebo nevidím žiadnu výhodu oproti jednostopej trati. Zberače sa pri križovaní musia sťahovať tak či tak a mám pocit, že je úplne jedno, či stiahnem jeden alebo dva. Elektroline pri Vinárskych nebola jediná, bola aj pri ZimnejAréne v smere od Trnávky. Výhybky blbli evidentne preto, lebo boli výpadky napájania. A na to Slovensko si ako prišiel?
Re #44772 Ámos Keynes: Tak budovať jednostopú trať kvôli estetike, to som fakt ešte nepočul.
zato ja sa bojím, aby sa v rozpočte mesta na tie dva kusy T6A5 vôbec našli peniaze, keďže financie určené na nákup nových vozidiel boli presunuté na dostavbu mosta, a na budúci rok budú zase hľadať každú korunu na PNS - petržalský nosný systém, takže zase neostanú peniaze na nové vozidlá.
Akože autobusy počkajú, veď tie sa sľubujú už od nejakého 1999teho tuším, a tie naše Ikáče sú stále vo veľmi dobrom technickom stave (tak ako ostatné autobusy), ale tie T6tky by sa veru hodili.
No pokiaľ ich niekto nezaplatí, tak je logické, že ich DP nedostane. V tom prípade pocestujú do Brna, Ostravy, Košic či Budapešti... ?
a tie elektricky vam maju prist nastalo alebo len na skusku ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Polio