Reakcia na: galiyosha #44612:
Možno Ti to pripadá smiešne, ale zabezpečovacie zariadenie ARS skutočne umožňovalo kratší interval ako GZZ (Gumové Zabezpečovacie Zariadenie) Matra, ktoré okrem úchylnej francúzskej náklonnosti ku gume neumožňuje napr. ani optimalizáciu jazdnej stratégie (čo síce nevie ani ARS ale LZB na "A" v pohode¨).
galiyosha
Re #44487 81-71: Len pre šotoušov sovietskeho typu stále nič a nič...
Re #44560 81-71: Čiže treba preliať peniaze z budovania dopravných stavieb, ktoré prinesú osoh aspoň používateľom IAD, na stavby, ktorých osoh bude spočívať len a len vo vyžití sa šotoušov s nickmi ako 81-71, ktorí sa konečne budú môcť povoziť aj v tom ich jedinom meste milovanom zbytočným metrom sovietskeho typu a nebudú tak voči svojim pražským, budapeštianskym či moskovským kolegom trpieť komplexom menejcennosti.
Re #44575 81-71: To máš pravdu, bez kvalitnej MHD sa v Bratislave ďaleko nedostaneme. Otázne však je, čo poslúži občanom lepšie. Či jedna izolovaná radiála nosného systému na celú Petržalku, ku ktorej budeš musieť ľudí zvážať stádom smradobusov alebo trolejbusov, alebo normálna sieť električkových tratí, ktorými sa dostaneš takmer od svojich dverí až po cieľ cesty. Ja som presvedčený o tom, že to bude tá druhá možnosť. Ktorá bude navyše aj výrazne lacnejšia a je rýchlejšie realizovateľná.
Re #44596 81-71: MHD by mohla kľudne chodiť po rozbitých jednoprúdových cestách bez spevneného povrchu, na križovatkách by sa riadili dobrou vôľou jednotlivých vodičov a cez Dunaj by sa vrámci podpory zdravia obyvateľstva výlučne preplavovalo, ZŤP, dôchodcovia a matky s kočíkmi by mali nárok použiť Propeler...
Ostatným sa za výlev ospravedlňujem, vyvracanie tejto demagógie mi popri učení algebry prišlo ako vhodný relax.