Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #44261:
pocet naslapov?Pokial tam bola 50tka hore, vysiel som kacerom na 14 naslap, sice bolo to stale drzanie polohy, ved sa ttam skoro nevystveral. A ak mam svoj stroj, tak tam nie je o com lebo je to tyristor. Ale urcite by si nasiel expertov ktory by mali viac ako 12 naslapov, lebo len niektory krabustihere Zilinskou mali ked som robieval 3ky smerom na stanicu aj okolo 15 naslapov. Co bolo cloveku az na plac ?
Galiyosha: nebud optimista, ziadne vzajomne vymeny plusov a minusov sa nekonali. Najskor neskorigovany cas a nefuncka rdst. Alebo rychlojazdec.
D3k0: kontrola spojenia, zda sa, ze uspesne. Dakujem
Reakcia na: galiyosha #44261:
nášľap akože koľko krát vodič pridá plyn? uväznená v električke? ?
Reakcia na: milannco #44259:
Keby si na Zochovej čakal ďalej, uvedomil si si, že tá "o šesť minút skôr" idúca a-507 bola v skutočnosti len predsunutým spojom idúcim zo SAV, ako ostatne vždy v piatok a sobotu, a po nej by šla ešte ďalšia a-507 idúca na čas. Je prakticky nemožné, aby riadne nočáky šli zo stanice s predstihom, keďže výjazd riadi dispečer. So zvyškom príspevku súhlas.

Ak už nie som úplne slepý, včera sa mi marilo, že palubák tradične meškajúcej a-90 ukazoval +3! Žeby konečne ľudia v DPB dostali rozum a začali meškania a náskoky označovať tak, ako to robí zvyšok sveta?

A ešte jedna otázka: Pred nejakými dvomi dňami som šiel zo školy d-5 (myslím, že to bola ex-Martini súprava) a zrazu sme len pred rozraďovacou výhybkou do tunela zastali. Pôvodne som si myslel, že čakáme na svetlá, zastali sme ale nejako skoro. Potom sa chvíľu nič nedialo, následne sa pokúsila vodička so súpravou pohnúť, pohli sme sa o kúsok a asi tresli magnetky, lebo súprava sa nalepila na koľajnice. Keď sa pokúsila pohnúť znova, stalo sa to isté. Tak potom ešte pár krát bezradne zapla/vypla reverz a následne začala čosi drmoliť do vysielačky, že je uväznená v električke ?, potom si asi uvedomila, že to je blbosť, tak vyhodila ľudí von a o pár minút na to odišla cez tunel ako služobná jazda do vozovne... 🙂 Čo sa jej mohlo stať?

Inak kto drží rekord v počte nášľapov hore tunelom a aká je jeho hodnota? Ja som minule narátal 12...
Reakcia na: milannco #44259:
vďaka za objasnenie. Tak to je super že chodia dva. Aj keď, že by bol nátresk nemôžem povedať. Všetci skysli na Mlynoch ? ? ? ? ?
Reakcia na: untrop #44258:
507 išla skôr, pretože je to víkendový posilový spoj, ktorý ide 5 minút pred riadnym spojom. Ak sa nemílim, chodí to v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu. Pani zo 4507 (4836) je skutočné žihadlo... ? Ale pani z 3620, to je ešte väčšie ?
Ako vyložená provokácia včera vyznelo nevypravenie posledného spoja 39 zo Slávičieho údolia. Dispofelda, dve autá policajtov a asi štyri ik435 ktoré ľudí vyložili a išli si do vozovne.

Tak po prvé, boli tam tisícky študentov ktorí čakali na spoj. Plná zastávka čakala čo sa bude diať. S počudovaním sme sledovali ako vodič miesto otočky na kvapke sa vracia (prázdny) do Mlynskej doliny cúvaním!!! Policajtov tam bolo asi primálo na to aby mu spravili priestor však. Za Alim stojaca 31tka sa tiež nejak nemala k opusteniu stanoviska a nakoniec všetky autobusy odišli prázdne. Taxikári mali čo robiť.

Po druhé, organizovaná a vopred ohlasovaná akcia, ktorej organizátori nemysleli na to, že nie všetci mladí ľudia bývajú na intrákoch (niektorí sú aj z Bratislavy *****!!!). Zaplatenie odchodov busov zo Slávičieho údolia s prípojmi na nočáky na Hlavnú by bol asi priveľký výdaj. Veď je to koncert zadara tak prečo sa obťažovať. Asi už nikdy nedám Bažanta do gágora.

Ďakujem pekne organizátorom akcie, že zabezpečili posilové spoje od dopravného podniku. Ďakujem policajtom ktorí na sa tej malej križovatke neunúvali spraviť trocha poriadok. Ale ani dopravný podnik nie je kvietok. Chápem, že sa možno boja že im dav autobusy zničí, ale normálne by som im to prial keby sa na naprázdno odchádzajúci autobus vrhli rozhnevaní opití mladí ľudia. Tí však mali dosť rozumu a nestalo sa tak (a vcelku sa mi zdalo, že tam ani nie je dav opitých infantilných ľudí ale normálni čakajúci). O dve minúty skôr idúci dojazd linky 12 (23:33 Botanická záhr.) (vďaka DPB za dojazdy, bez nich by som nebol doma ani teraz). A tiež o šesť minút skôr idúca 507 (23.47 Zochova) asi niektorých nepotešili (keďže ich už nestihli).

Bol tam niekto? Pridá aj ďalšie skúsenosti?

Mimochodom 4836 na tej 507 šoférovala tuším pani z 4507. A šmitec.
Reakcia na: kondy #44225:
Diki moc ?
Voľné združenie bratislavských občianskych a ochranárskych organizácií
a A4 – nultý priestor
si Vás dovoľujú pozvať na diskusné fórum


BRATISLAVA nahlas!


ktoré sa uskutoční v pondelok 23. 5. 2005 o 19.00 hod.
v A4 – nultý priestor (bývalé Véčko), Nám. SNP č. 12
v rámci voľnej série diskusií


Ukážme si svoje CITY
s témou
Koniec zelene v Bratislave?


Diskusia s predstaviteľmi mesta o tom, kam sa uberá
súčasná Bratislava a či v nej ešte ostane miesto pre zeleň



Okruhy otázok:
Zeleň v Bratislave: Systém alebo chaos?
Akú koncepciu ochrany a tvorby zelene má mesto / magistrát? Aké nástroje využíva?
”Zmestí” sa do nového územného plánu aj dostatok zelene?

Stromy verzus betón
Koľko zelene a stromov sa zničilo za posledné 3 roky? Aké ďalšie výruby sú pripravené?
Aké postupy využívajú stavitelia na likvidáciu zelene? Ako im v tom mesto bráni / nebráni?

Aké máme perspektívy
Čo sa zmenilo od komunálnych volieb 2002? Koľko nových plôch a parkov bolo vytvorených
za primátora Ďurkovského? Plní primátor svoj volebný sľub o zeleni?

Účasť verejnosti na rozhodovaní: Nenechajme sa prevalcovať
Aké prostredie chcú Bratislavčania? Čo majú robiť občania, keď mizne zeleň v meste?
Ako ich magistrát zapája do ochrany a tvorby zelene?


Pozvaní hostia:
Tatiana Mikušová, námestníčka primátora Bratislavy
Ivan Macko, riaditeľ 2. sekcie magistrátu - územných programov mesta
Anna Galčíková, mestská záhradníčka Bratislavy
Stanislav Tokoš, vedúci ateliéru environmentalistiky - oddelenie územného
plánovania na magistráte
Katarína Šimončičová, predsedníčka Mestského výboru Slovenského zväzu
ochrancov prírody a krajiny v Bratislave

Podujatie moderuje Zora Pauliniová.

Vstup voľný.
Max: To určite áno ale šéf sa vyjadril tak, že 7.5 už vyrábať nechcú, lebo to bol ich prvý autobus, mal kopu detských chorôb a nezodpovedá ich dnešnej úrovni. Takže by skôr asi vyvinuli nejaký nový SOR, trebárs BN 7.5 zvaný Mikrohrbáč?.
Reakcia na: S499.1023 #44252:
domnievam sa, že keby niekto prejavil záujem o viacej kusov midibusu SOR B7.5 , boli by schopní ich vyrobiť...
Reakcia na: Prazak #44247:
Cestovný poriadok AVION linky nájdeš tak, že si klikneš na odkaz priamo na hlavnej stránke v novinke o cestovných poriadkoch kompy a AVION-linky.
Mike: Drobný problém je v tom, že SOR 7.5 (B ani C) sa už nevyrába. Možno bude nejaký nástupca ale zatiaľ ešte nie je.
Ad. SORy:
Tak v istej nemenovanej DTPA (kde už majú doteraz 26 týchto kinderok) sa povráva, že už je jasné, kto ich dostane pridelené a na akú linku. (Myslím tohtoročnú dodávku.)
a k tým zvyšným 21 (alebo 23? ) SORom: ste si 100% istí, že to budú B9.5? (...čo ak to budú B7.5 ? ? )
Ináč len tak medzi nami: Na väčšine typických sor lnikách by v pohode postačoval aj B7.5. (Kapacita : 20 sediacich+25 stojacich)
d3k0: ešte jedna výhrada - je nutné, aby sa človek musel cez WAP prihlasovať aj na čítanie? Tzn. do každého fóra nové prihlásenie... Odhliadnuc od toho, že už aj WAP ťahá dlhšie...
Reakcia na: S499.1023 #44246:
WOW...tak to by som bol na to zvedavy... dlzku nevies? 🙂 a pripadne rozvory a vzdialenosti od klbu? 🙂 Ak by to malo vyzerat nejak podobne ako 22Tr, ze 2. naprava (v tomto pripade 2. - pevna) vzdialena od klbu priblizne rovnako, ako posledna (tu 4., predpokladam ze tiez pevna), tak tymi vybornymi manevrovacimi schopnostami som si isty 🙂
Reakcia na: S499.1023 #44246:

Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.
Kde tady najdu tu sekci INE CP, kde je CP linky do Avionu. Nekak to nemuzu najit...
Reakcia na: fobust #44233:
Ee. 1-2 (zadná natáčacia)-kĺb-1. Výkresy om nevidel, bo sa ešte nie, len som hovoril so šéfkonštruktérom SORu. Vraj to bude mať nešjaké mimoriadne dobré manévrovacie schopnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.