A čo tak meniť rozchod postupne - najprv postaviť trať v Petržalke na normálnom rozchode a v meste cez Štúrovu, Jesenského, Mostovú a Vajanského nábr. pridať tretiu koľajnicu, aby sa tu tie normálnerozchodné petržalské súpravy mohli otáčať. Na existujúcich tratiach pokračovať tak, že by sa pridala tretia koľajnica a vozidlá by sa dali prerábať postupne.
Takto by sa dal postupne meniť rozchod bez zastavenia premávky, maximálne s krátkodobými výlukami na výmenu výhybiek, ale to by sa dalo robiť aj v noci.
Uznávam, bolo by to drahšie, ale zase by sa to dalo robiť postupne, takže by to nebolo naraz tak veľa.
Čo sa tak inšpirovať v Liberci - www.dpml.cz a http://www.regiotram-nisa.cz/ce-rtn.php
Takto by sa dal postupne meniť rozchod bez zastavenia premávky, maximálne s krátkodobými výlukami na výmenu výhybiek, ale to by sa dalo robiť aj v noci.
Uznávam, bolo by to drahšie, ale zase by sa to dalo robiť postupne, takže by to nebolo naraz tak veľa.
Čo sa tak inšpirovať v Liberci - www.dpml.cz a http://www.regiotram-nisa.cz/ce-rtn.php
Vševedko samofandivý