Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bigmac #42046:
Diky. A nevieš aj spotrebu Ik283? Je to viac či menej?
nevie niekto ci bolo v karlovke vykolajenie? ?
Reakcia na: Zavistlivci ste #42101:
Ale nahodou je celkom pekna prezyvka pre auto ten GUMOKOL, nie? ☺ A suhlasim s Andym, k comu este dodam, ze skus v centre mesta niekdezmysluplne zaparkovat...
Reakcia na: Zavistlivci ste #42101:
Tak ale pokiaľ idem niekam, kde to trvá MHD kratšie, ako kým sa vymotám zo sídliska autom, tak predsa je nelogické ísť autom, nie?
Sa nepo***te z tych gumokolov...Obycajne len zavidite, za to ze niekto ma viac prachov a moze si to dovolit... Podaktori, hambite sa! Aby sa niekto ***al autobusom dobrovolne, to som este nevidel! MHD nici Bratislavu a nie auta! ❗
Reakcia na: piki #42098:
A gumokoly nie?
podľa mňa, mali všade a od začiatku, vyrábať a premávať, obojsmerné električky,... neviem ktorý pako, kedy vymyslel, jednosmernú električku :-(((
Reakcia na: Ja. #42096:

Lebo sú na niektorých tratiach natoľko hlučné, že by bapr. v noci zobudili polovicu Ruzinova ...
Reakcia na: Miro #42084:

Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
Prečo nejazdia električky aj v noci a gumokoly áno?
Reakcia na: exhiphopko #42094:
mimochodom, pozrel si uz na dispecerske forum?
21 - 1603 1204 ...
1 - 7748/49 ...
Reakcia na: Ámos Keynes #42049:
A čo také? ❓
Miro:Nie,tam to neboli vyhodené peniaze.Lenže jednako priemyselná aglomerácia s prakticky neprerušenou zástavbou a osídlením nie je liberecko,jednako Nemci na to proste majú.Tiež si nestavali mačkopsa v roku 1960.
Reakcia na: Miro #42088:
No keď si vezmeš, že pri veľkosti libereckej električkovej siete (http://www.dpml.cz/plan.htm) začali s prestavbou v roku 1990 (http://www.dpml.cz/historie.htm) a dodnes nedokončili ani trasu linky 2 (linky 5 a 11 sa možno kvôli plánom Regiotramu ani prerábať nebudú), tak by som sa tam teda veľmi neinšpiroval.
Reakcia na: Valec #42078:
No takto nejak si predstavujem v BA prestup medzi prímestskou železnicou (S-Bahn) a nosným systémom. Prípadne by to mohlo byť aj pod zemonu.
http://www.regiotram-nisa.cz/fotopic/fv_010.jpg
Reakcia na: Martin Fundárek #42087:
No, mňa inšpirovalo to, že v minulosti sa po tejto trase otáčala normálnerozchodná viedenská električka. Ale kdesi som čítal, že kvôli rôznym systémom napájania museli tuším dvakrát meniť lokomotívu.
A čo postupná prestavba rozchodu libereckým systémom?
http://mhdvmb.wz.cz/l/t59.JPG
Reakcia na: Miro #42084:
Stačilo by kúpiť obojsmerné vozidlá (aj tak by ich bolo pár treba ako soľ pri výlukách) a na Šafku spraviť jednu vekslu.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42085:
Aj v nemeckých mestách, kde takéto systémy už realizovali, to boli vyhodené peniaze? Neviem, iba sa pýtam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement