Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #41672:

Samozrejme ze by sa to dalo. Ale naco?
Ludia, a bolo by mozne v jednom tuneli viest kolajnice na oboch rozchodoch - zeleznicnom aj elektrickovom? Keby uz zeleznice chceli robit tunel cez Dunaj ...
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41664:

No ked si taky vsevedko tak napis kolko vazi a co stoji....
Reakcia na: Andy #41668:
Išiel som sním na L206 od SÚSCH a boli sme vňom štyria. Jednoducho hlásil potichu.
Reakcia na: Ámos Keynes #41659:
Počaš špičky je v 6401 násobne väčší hluk kvôli ľuďom(samotný trolejbus je tichý), takže hlásič, ktorý mimo špičky hlási zreteľne je v špičke slabo počuť.
Reakcia na: Beus #41666:
Sorry. Najprv som chcel napísať predpokladaný finančný objem a potom som to chcel skrátiť. Dopadlo to hentak.

Pekné fotky: http://www.most.pokorny.sk/
Reakcia na: Ámos Keynes #41665:
Predpokladany financie... nemas familia v Dunajszerda alebo podobny dedina? 🙂 Znelo to dost nelovensky 🙂
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0027vuszjp.pdf
verejné obstarávanie na opravu križovania trolejového vedenia trolejbusov a električiek v križovaní ulíc Mickiewiczova, Špitálsk a Americké námestie.
Predpokladaný financie 2 mil. Sk.
Reakcia na: fobust #41660:
Koľko váži tá meniareň v električke v Karlsruhe? Pritom v Nemecku potrebuješ z dôvodu frekvencie trakčnej siete 16,7 Hz trikrát väčšie trafo ako u nás.
Reakcia na: Jozef #41646:
No tak v Paríži:
1) Žiadne medzimestské vlaky tunelom popod centrum neprechádzajú.
2) To, čo poppod centrum prechádza, sú vlaky siete RER (Réseau Exprés Régional) čiže takého parížskeho S-Bahnu. A po ROVNAKÝCH koľajniciach ako metro určite nepremávajú. keď majú napájanie 1,5 kV z troleja...

Koľkokoľajný tunel chceš budovať pod Bratislavou?
Reakcia na: Jonny #41641:
Chlapče, až budeš vedieť o metre toľko, čo Papyr, tak už budeš mať biele fúzy až po zem.
Zatiaľ sme nepočuli žiadny racionálny argument v prospech metra od fanatických metrofilov.
Reakcia na: Jonny #41631:
Neviem, prečo by zanietený električkár s objektívnymi argumentmi pre električky v konkrétnej situácii a v konkrétnom mieste, čase a trase mal byť niečo horšie ako zanietený metrofil, ktorému je jedno, čo to vlastne bude za systém, hlavne aby sa to volalo metro! Pre také typy už vymysleli recept v Spojenom Kráľovstve, kde sa obnovené električkové prevádzky volajú Metrolink a podobne:-P.
Reakcia na: si #41658:

Tak kolko by vazila ta meniaren, ktoru by so sebou ten voz musel vozit, ako by to zvysilo osove tlaky, ako sa toto nasledne prejavi na udrzbe trati, kolko ta sranda bude stat. Mas to vsetko vyratane a mozes mi ekonomicky zdovodnit vyhodnost toho systemu? A dalej mi vypracuj dopravnu ododstatnenost ktore potvrdi nutnost takeho riesenia. Dalej mi mozes vypracovat studiu ako sa sprava zeleznicney profil kola v oblukoch s polomerom 25 metrov a pod. Dakujem.
Reakcia na: Bigmac #41653:
Tak mi potom vysvetli ako je možné, že 6401 najprv hlásila v normálnej hlasitosti, teraz ju počuť nie je. Samozrejme išiel som cez deň, ie po 20.00.
Reakcia na: fobust #41657:
s inym profilom kola tu plz neargumentuj, pokial by sa menil rozchod tak by bolo mozne si vybrat aky sa pouzije a tak by nebol problem pouzit presne rovnaky ako maju zeleznice... trakcne napajanie a prejazdovy profil fozidla uz su trocha vacsi problem (ale riesitelny a urcite jednoduchsie ako zmena rozchodu 😃 )
Reakcia na: Miro #41648:

Keby aj mali rovnaky rozchod, nezabudaj na uplne ine napajacia napatie, iny profil kola a aj samotneho vozidla, ktore by bolo dost daleko od peronu k tomu, aby sa pohodlne nastupovalo. Navyse to vobec nie je nutne.
Reakcia na: Ámos Keynes #41644:
e #41644 Ámos Keynes, BiGmac Musim sa pridat k BigMacovi v tomto. scasti pravdu. Ale s casti, nie. Zavisi od tzpu programu pre hlasic. Lebo poznam osobne dve druhz programu. Ten v ktorom sa regulacia hlasitosti neda ovladat a taka kde sa da prepinat, pocas prevadzky rezim denne nocne, bez ohladu na cas. Bohuzial tento posledny sposob menovanz sa pouzuva iba v Kosiciach. Hlasitost ma stupnicu od 1 - 50. Standardne sa experimentovalo z roznou urobnou hlasitosti a pokial viem tak hladinna denneho hlasenia je upravena na stupen 42 a nocne na 38. Samozrejme tieto dve rezimi su ovladane automaticky v zavislosi od casu ako to pisal Bigmac
Reakcia na: Ámos Keynes #41644:
No uvidime ci to tak bude, ja o tom az tak skalopevne presvedceny niesom. Celkom zaujimave bolo ked medzi projektami na rychldraznu elektricku bol aj projekt Metra a.s. ktory pocital s neskorsim prechodom na metro.To ako keby lava ruka nevedela co robi prava ?

Re #41648 Miro: No myslmim ze rozchod by na kratkom useku nebol problemom, skor mozno trakcne napatie. Existuje aj inde kde po kusku trate chodia kolajove vozidla z roznym rozchodom.
Amos: Tranzitujuce kamiony patria na vagony a nie do ubohej a aj bez nich pretazenej cestnej siete. Pokial tu bude nakladat alebo vykladat, dobre nech jazdi, ale inak by som ho dalej ako po najblizsiu zeleznicnu stanicu nepustil. A tranzit Rajka-Kuty je dost silny zatazovy smer na to, aby bola linka kombi dopravy dostatocne vytazena. Len ju treba vozit v hodinovom (pripadne polhodinovom) takte. Staci len v noci a pocas spiciek zakazat vjazd tranzitu na uzemie mesta.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.