Amos: Hlasice programuje a nastavuje vylucne Stredisko spojovacej techniky DPB. Vodic do toho nema ako zasiahnut, aj keby sa hned ako snazil, aj tak hlasitost neovplyvni. Zasa len trepes polopravdy. Pravda je taka, ze sudruhovia pseudoinformatici to nevedia zapojit a toboz nie nastavit. Hlasitost nastavuje program palubaku, od 06 do 20h ma dennu, od 20 do 06h ma nocnu. Je to sice blbost, ale je to tak, stdruhovia este nezistili, ze vnutorna hlucnost vozidla je rovnaka bez ohladu na cas.
Jozef
Nerozumel som tvojej otázke č. 1. Ak bude vybudovaný tunel popod centrum od Bratislavy-Filiálky do Petržalky, tak prečo by ho nemohla využívať aj mestská doprava? Prímestská železnica, S-bahn alebo rýchlodráha, môžeš si to nazvať ako chceš, v centrálnej časti pri normálnom rozchode jeden spoločný tunel spolu s vlakmi železnice. Píše sa to aj v tom článku Parlamentného kuriéra. Aj v Paríži prechádzajú na niektorých úsekoch metra vlaky francúzskych železníc. A napokon nemusíš byť za metro v Bratislave, ale budúcnosť ukáže, že raz popod centrum bude tunel a bude využívaný aj pre MHD. A nech sa to bude volať akokoľvek.