Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #40945:
ja viem, ale bože, ked mne sa to tam cele lubi... ? ? ?
Reakcia na: fobust #40941:
ale ved to som písal, že prachy by mali ist radšej na niečo iné...treba čítat ?
Reakcia na: Vševedko #40938:
Hej, najprv čítaj! Ja som napísal, že dáky problém tam je a že nech niekto o tom napíše, kto sa rozumie tomu, ja som to nepísal ako hotovu vec...
A inak, neviem, ked tam može jazdit všetko, prečo tam jazdia iba tie eliny čo som napísal???
Reakcia na: kometa #40947:
A preco by nemala mat na Letisku?
Reakcia na: Beus #40602:

Dik za doplnenie, ja som jazdil este v dobe ked T6A5 mozno len nakladali na vagony....Takze o prevadzke tychto noviniek neviem vela
Tych samovrahov som poznal osobne, ale nebonznem, - aj keby som chcel - skleroza na mena pracuje ? . Najviac ma dojal jeden v Dubravke na konecnej ? odbrzdil supravu 2xT3sucs, s tym ze ma zablokovane celuste a bez cestujucich si v pohode trufne az do vozovne...... (dosiel vraj naozaj v pohode) ?
Re Vševedko #40932: Irisbus používa len Iveco Cursor 8, takže 7,8 l 180 kW. Čo sa týka alternátora, netuším. Aj tak je to už prerobené na baterky.
22. -24. 02. bude 61 mat konecnu az na letisku, alebo ju odstavia pri Hypernove?
Reakcia na: Jonny #40929:
elektrickova trat na Barrandov = 2,7 MILIARDY CESKYCH KORUN.

A intervaly sa predsa menia podstatne jednoduchsie, ako sa realizuje akakolvek dopravna stavba 🙂
prečo pri vyhľadávaní spojenia nie sú pri linke 96 smer ŽST Nové Mesto použité všetky linky z cestovného poriadku? ❓
Reakcia na: Vševedko #40939:

Pre uplnost, v 17 tich mestach v byvalom Ceskoslovensku boli tramvaje. V 11 tich z toho na 1000 mm rozchode. ?
Reakcia na: Vševedko #40931:

Ano, zle som si to precital...
Reakcia na: Jonny #40925:

V Liberci si uspesne rozbili siet na dve casti a jedna trat ostane aj na tisicke. A takisto ich to stalo obrovkse peniaze, ze nemali ani ne elektricky, tak pokovali vyradene T2 z Ostravy. U nas mame problemy s financovanim sucasnej MHD, takze akakolvek zmena neprichadza do uvahy.
Na zastavke Sturovo namestie je v pristresku nainstalovany telefonny automat na kartu. Je zaveseny na stojane, o ktorom sme sa tu pred casom bavili. (Ktora bola ta druha zastavka, kde to tiez bolo?)
Reakcia na: Nndro #40916:
Roku 1894 sa rozhodlo, prečo????
Reakcia na: Jonny #40907:
Nezmysly hlásaš. Najväčšie stúpanie na trati na Barrandov je 60%o, problém je v dĺžke úseku s rozhodným spádom. A jazdiť tam môže všetko, akurát KT8 trochu viac kúria, T6A5 aj T3RP tam normálne jazdia, žiadne tyristory sa neprehrievajú.
Reakcia na: si #40897:
NAŠŤASTIE nikto nedovolí prekopávať existujúcu trať s napájaním 15 kV/16,7 Hz na nejaké zvrátené 3 kV ani 1,5 kV. Takéto napájanie aj tak do mesta nesmie.
A ten Multikon je Praha-Kolín, nič s Plzňou to nemá:-P.
Reakcia na: No name #40888:
Akým jazykom hovoríš/píšeš?
Reakcia na: nndro #40877:
Ale ono je to úplne jedno, či si to Ty vieš predstaviť.
Reakcia na: Jonny #40864:
A vôbec, čo tu stále máš s tými Ikarusmi? Stále lepší Ik435 ako B741.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.