Hej, najprv čítaj! Ja som napísal, že dáky problém tam je a že nech niekto o tom napíše, kto sa rozumie tomu, ja som to nepísal ako hotovu vec...
A inak, neviem, ked tam može jazdit všetko, prečo tam jazdia iba tie eliny čo som napísal???
Dik za doplnenie, ja som jazdil este v dobe ked T6A5 mozno len nakladali na vagony....Takze o prevadzke tychto noviniek neviem vela
Tych samovrahov som poznal osobne, ale nebonznem, - aj keby som chcel - skleroza na mena pracuje ? . Najviac ma dojal jeden v Dubravke na konecnej ? odbrzdil supravu 2xT3sucs, s tym ze ma zablokovane celuste a bez cestujucich si v pohode trufne az do vozovne...... (dosiel vraj naozaj v pohode) ?
V Liberci si uspesne rozbili siet na dve casti a jedna trat ostane aj na tisicke. A takisto ich to stalo obrovkse peniaze, ze nemali ani ne elektricky, tak pokovali vyradene T2 z Ostravy. U nas mame problemy s financovanim sucasnej MHD, takze akakolvek zmena neprichadza do uvahy.
Na zastavke Sturovo namestie je v pristresku nainstalovany telefonny automat na kartu. Je zaveseny na stojane, o ktorom sme sa tu pred casom bavili. (Ktora bola ta druha zastavka, kde to tiez bolo?)
Nezmysly hlásaš. Najväčšie stúpanie na trati na Barrandov je 60%o, problém je v dĺžke úseku s rozhodným spádom. A jazdiť tam môže všetko, akurát KT8 trochu viac kúria, T6A5 aj T3RP tam normálne jazdia, žiadne tyristory sa neprehrievajú.
NAŠŤASTIE nikto nedovolí prekopávať existujúcu trať s napájaním 15 kV/16,7 Hz na nejaké zvrátené 3 kV ani 1,5 kV. Takéto napájanie aj tak do mesta nesmie.
A ten Multikon je Praha-Kolín, nič s Plzňou to nemá:-P.
A vôbec, čo tu stále máš s tými Ikarusmi? Stále lepší Ik435 ako B741.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko