"Audit vykonali nezavisle spolocnosti, ktore uz riesili podobne ulohy v DP v Prahe, Ostrave a Brne. Boli to: CS Projekt Praha, Inventio Consulting Ostrava a DIC Bratislava. Definitivne vysledky auditu budu akcionarovi odovzdane do konca januara." - pan Vajda, www.bratislava.sk
Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie?
To by som netvrdil ze 1014 maju u nas papiere. Myslim ze podstatnym problemom bol to ze OBB by nevedeli zarucit, ze na IC-ecku z Viedne by bola 1014-ka, ktore su dost poruchove a casto su nahradzovane Taurusmi 1016/1116. Takze hrozilo ze by sa tu objavoval Taurus. Tiez by 1014 museli byt vybavene nasim VZ-kom a to by duplom zvysovalo pravdepodobnost,ze vybrane kusy by niekde zatuhli. Zatial sa teda taha studeny Taurus na hlavnu stanicu.
Suhlasim, je to ovela lepsie riesenie, az na ten rakusky Diesel, lebo ak by dosla 2143, tak ta by sa dost trapila s celou supravou. Vsak ked som isiel do Wien v mimoriadnej suprave radenej ako 7 rakuskych Bpz (ci ake to su), tak nas museli tahat dve 2143, podotykam obe tahali.
Otazokca: Ten odklon na Westbhf. je dufam iba dnes, lebo o ziadnom neviem. Inac Zr 2556 stoji aj v Breitensee, takze mu to trva o dve minutky dlhsie. ?
High speed? Pod high speed si predstavujem Vmax > 200 km/h.
Takze prakticky:
BA hl.st. - Marchegg - Wien Suedbf.
66 km
jazdna doba (ER, zastavuje DNV, Marchegg, Schonfeld, Unter7brunnn, W-Eherzog-karl-Str., W-Simmering, W-Suedbf.)
1:09 h
BA hl.st. - BA Petrzalka - Wien Suedbf.
91 km
jazdna doba (IC, zastavuje BA-Petrzalka, Kittsee, W-Suedbf.)
1:10 h
pozn. - dnes sa jazdi namiesto na Suedbf. na Westbf, takze jazdna doba BA-W cez Kittsee je 1:34.
Takze zastavkovy vlak, ktory je ekvivalentom naseho Zr, to stihne rychlejsie cez Marchegg ako IC po tej "high speed" trati. Ved je to aj o 1/3 kratsie.
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.
Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.
Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.
O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.
No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie?