V tejto suvislosti sa natiska otazka:
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
El Sergio
Lobby mi je jasna,ale krucinal uz toho dostali dost,tak nech chvilu drzia hubu! ?
A ak to magistrat mysli s podporou MHD tak,ako si uviedol v prikladoch,tak to je potom cela tato diskusia bezpredmetna a nielenze nebude elektricka,ale so snami o metre sa mozes nadobro rozlucit! ?
Vsetci sa budu vozit na IGK a len potom zistia,ako im vlastne MHD chyba!Ale uz bude neskoro... ? ?