V tejto suvislosti sa natiska otazka:
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
El Sergio
V meste je na tie elektrickove trate samozrejme nutne vytvorit nejake logicke prestupove uzly s autobusmi a zaviest uz konecne NAOZAJSTNU integrovanu dopravu,nie tu dnesnu parodiu,a pomnozit ZSR zastavky po meste (ako prestupove uzly na elektricky).Na tazkych krizovatkach typu Racianske myto by mohli eventualne vybudovat podjazdy a po postupnej modernizacii (lebo narazova asi tazko) z toho vznikne urcite obstojny system za vcelku lacny peniaz... ?