V tejto suvislosti sa natiska otazka:
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
Janči
To je krásna idilka, ale treba sa zobudit. To nebude v živote reálne. V tomto meste je neskutočná autíčková loby, nieje možné spraviť dačo také. Stačí sa mrknúť na čom všetkým záleží : Dialnica D1 ide cez stred mesta, Most Košická sa naprojektoval a postavil tak, že bez obrovského a priam až nemožného technického zásahu vzhľadom na tech. riešenie na ňom nikdy nebude ani jedna kolaj pre metro alebo tramvaj. Čo chýbalo páni, na povrchu aspon jedna kolaj, alebo v spodnom podlaží trat metra ???, ako Prístavný most...
Dokonca ani trolejbusy tade neplanovali zaviesť a asi tak skoro ani nezavedú ak niekedy...A takto by sa dalo pokračovať dokola a dokola