Cize druha vetva (okrem hlavneho koridoru Petrzalkou) by mohla byt:
tunel - novy most cez Dunaj (Most Tunel) - most ponad D1 - Rusovska - ZST Petrzalka - Panonska - Budatinska - Lietavska - Betliarska ? Krasne by sme obsluzili vacsinu Petrzalky, zapojili River Park, ZST Petrzalka, Tesco, Terno ...
Ja som tiež za električku, ale musím ti oponovať: veď výstavba električkovej trate môže prebiehať rovnako ako popisuješ výstavbu metra. S tým rozdielom, že sa možno nevyhĺbia tie 2-3 veľké jamy, čo spomínaš. ?
Presne tak. Petržlenak je mesto väčšie než trebárs Plzeň, Most či Olomouc, tak si zaslúži aj väčšiu sieť električiek. Jedna linka električky len zvýši odpor ľudí k MHD. Pre začiatok by som bral trebárs dve vetvy alebo jeden veľký okruh.
Jasne ze len cez piaty!Naco by ho inak stavali? ? ?
Ale nie...Podla mna budu chvilu premavat spoje po oboch a potom Stary definitivne odstavia,az kym sa nedohodnu,kadial pojde hocico kolajove z Perzalky.No a kym sa dohodnu,tak sa Stary most rozpadne a chudak El Sergio bude vyzerat asi takto- ? .
Po piatom sa budu vozit auta a autobusy aj s trolejbusmi(?) az kym sa im nerozpadne aj ten a potom tu len bude sranda! ?
Tot moj satiricky nahlad na celu vec... ?
OPRAVA:,,To uz skor vsetky linky tunelom".
Re #37072 Vladimir: Hej,pochopil som...Mne to trochu pomalsie zapina... ?
Re #37070 Ámos: Inak asi tak by ta siet mala vyzerat...
Este tak trat na Hl.stanicu cez Stefanikovu miesto tej hnusnej Stefanovicovej (nemozem si pomoct,ale naozaj ju nemam rad!) a bol by to pomaly maly petrzalsky cestovny raj! ☺
Samozrejme k vozeniu vzduchu po výstavbe metra na karloveskej (ale aj račianskej a ružinovskej) radiále musíš ešte pripočítať to, že aj keď bude postavené metro, električka tade premávať bude tak či tak ako doplnková doprava. A aby to bola nadväzná doprava, ktorá má zmysel, nemôže mať dlhý interval (5-6 min. v špičke je už veľa, to by som už stratil celý náskok získaný v metre). Takže vlastne na radiálach budú dva kapacitné systémy - a to len bude vozenie vzduchu ... ?
5 voznova suprava metra (1000 cestujucich), 5 minutovy interval (zufalo dlhy v spicke), 1000 * 12 = 12 000 os/hod + 2 voznova suprava elektricky (300), 5 min. inteval, 300 * 12, 3 600 os/hod. 12 000 + 3 600 = 15 600 os/hod, co je zhruba dvakrat viac, ako sucasna ponuka, cize velmi priblizne 2x viac nakladov pri 2x horsich intervaloch. Okrem Petrzalky nema ziadna buduca radiala frekvenciu na metro, aj v Petrzalke by bola dosiahnuta len za cenu zvozu zo sirsieho okolia. Ako to riesit? Vypravovat kratsie supravy metra? Trojvoznove, dvojvoznove? Naco potom staviame metro, ked nie sme schopni vyuzit jeho kapacitnost? ?
Ale nebud taky zly k Auparku,Inchebe a hlavne v podstate celym Dvorom a starej Petrzalke!Tu TESCO linku skor tade ako cez Jungmannovu... ?
No ale zase,za Starym mostom co?Tam si to uz ziada minimalne bager... ?
Ta Ovsistlinka-neviem ci je nutna vzhladom k poctu obyvatelov Ovsista,ale budiz.Ak by sa dalo na nu prestupit z tych dvoch prvych a isla by aj cez ASMN,beriem vsetkymi desiatimi!Ale zaroven tunel s mostom? ? Trochu nerealne,nemyslis?To uz skor vsetky (este nerealnejsie?). ?
Lucia nechce prestupy a potrebu duobusov demonštruje na svojej pravidelnej trase z Kuklovskej na Prievozskú. Ak by mala priamy spoj Kuklovská - Nový most, počet prestupov by sa znížil o jeden.
Tou Ondrejovovou som len chcel naznačiť, že presadzuje dané riešenie len z čiste osobných pohnútok. Chcel som poukázať na to, že stačilo by, aby cestovala o pár zastávok ďalej (celkom zanedbateľný počet) a znova by sa nezvyhla prestupom dvom. Či už s duobusom alebo bez neho.
Toľko moje úvahy.
Re #37068 El Sergio: Viem o tej L71, ale tá jazdí len v špičke. I keď zase je pravda, že Lucia sa zrejme pravidelne presúva skôr v špičke ako mimo špičky, to uznávam, takže pripomienka nemala až taký zmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
5 voznova suprava metra (1000 cestujucich), 5 minutovy interval (zufalo dlhy v spicke), 1000 * 12 = 12 000 os/hod + 2 voznova suprava elektricky (300), 5 min. inteval, 300 * 12, 3 600 os/hod. 12 000 + 3 600 = 15 600 os/hod, co je zhruba dvakrat viac, ako sucasna ponuka, cize velmi priblizne 2x viac nakladov pri 2x horsich intervaloch. Okrem Petrzalky nema ziadna buduca radiala frekvenciu na metro, aj v Petrzalke by bola dosiahnuta len za cenu zvozu zo sirsieho okolia. Ako to riesit? Vypravovat kratsie supravy metra? Trojvoznove, dvojvoznove? Naco potom staviame metro, ked nie sme schopni vyuzit jeho kapacitnost? ?