Ekonomicky by bolo najlepšie celú dopravu zrušiť, pretože by na ňu neboli žiadne náklady
Teraz vážne... takto sa uvažovať nedá. Je podľa mňa úplne zvrhlé, aby nosným dopravným systémom na ktoromkoľvek sídlisku bol autobus.
Jedna zaujimavost, ak sa to uz dostalo na net, tak sa ospravedlnujem (zial nemam cas citat starsie prispevky':
Vo stvrtok sa zacala budovat svetelna signalizacia na krizovatke ulic Saratovska-Drobneho-Repasskeho a v piatok sa v suvislosti s tym zacala budovat signalizacne (preferencne) semafory na zastavkach Drobneho smer Dubravka a OD Saratov v smere do mesta.
Podľa mňa by bolo ekonomicky (aj keď ekologicky asi nie) najlepšie riešenie, keby sa na Dlhé Diely nasadili nejaké nové kvalitné a výkonné kĺbové autobusy. A to by ste už asi nemuseli byť závislí od električiek.
Neviem ako DPB zalezi na kontraproduktivite,ale urcite mas pravdu,ze sakopa liniek porusi alebo prinajmensom rozseka.A tie nove linky,to teda neviem... ? Ved budu nove trolejtrate,tak naco? ?
Myslím, že všetci poznáme Tvoje názory natoľko dobre, že nám bolo od začiatku jasné, že Erik sa nerovná fobust
Re #36829 Lucia: Dobre - vadia Ti prestupy? Keď si tak veľmi za duobusy, vieš mi povedať, v čom pre Teba budú prínosom? Veď pokiaľ viem, dubusy mali premávať PRESNE A DOPÍSMENA na trase súčasne L33. Takže sa síce povezieš pod drátom, ale nič to nemení na tom, že na Molecovej vystúpiš a budeš čakať na elinu.
Duobusy majú podľa plánov využívať diesel pohon iba na výjazdy a dojazdy do vozovne. V priebehu služby by mali jazdíť ako trolejbusy medzi Molecovou a Kuklovskou.
Podľa mňa by sa na Dlhé diely najviac hodila električka.
no take linky 96 alebo 97 poslat z pristavneho mosta na ten prave stavany by bolo podla mna dost kontraproduktivne obdobne ako 68 alebo 198... ale myslim si ze po otvoreni toho mosta sa dost znacne pomeni linkove vedenie, teda ze to nebude presmerovanie liniek ale ze par liniek zanikne uplne a bude vytvorenych par novych liniek....
Mozem to potvrdit.Mam dokonca mapu z roku 1996,na ktorej je spominana.Konecnu mala na Kaukazskej a zastavka bola na krizovani s Hrobarskou(ako dnes X82).Neviem preco ju zrusili,ale bolo to niekedy medzi tym 1.2.´96 a 1.6.´96,lebo na mape z tohoto datumu uz neexistuje...Mozno to bude vediet Vsevedko. ?
No predsa vsetky linky zo Stareho a Pristavneho mosta presunu na ten novovybudovany(zatial bez nazvu) most,no nie? ? Ved ked ho uz postavali,tak ho aj patricne budu chciet vyuzit... ?
Podľa mapy Bratislavy, ktorá mala redakčnú uzávierku 1. februára 1996 premávala linka č. 57, kde mala vraj konečnú.
V histórii liniek ani v mapách na tejto stránke však o tom nie je zmienka (vraj končila pri Kúpalisku Matador). Pamätáte si to niekto? A kedy a prečo tam bola zrušená?
No, DPB to s náhradou 3,5,11 spojom končiacim na Tbiliskej pri zdravotnom stredisku vyriešil opäť geniálne... hlavne pre ľudí bývajúcich pri konečnej električiek. Nuž ale, šetrí sa, šetrí... otáčanie cez BEZ už niekto zatrhol... ?
Asi nie, lebo pokiaľ ma pamäť neklame tak podmienkou mesta bolo, že nebude obmedzená premávka MHD z Einsteinovej na Viedenskú a naopak. Avšak pri L82 sa to porušilo, tak sa nechajme prekvapiť. Veď aj nadchod pri Inchebe mal byť sprevádzkovaný už v marci...
Re #36844 Vševedko: Nechaj ju. Tí ľudia si to neuvedomia kým im ten trolejbus tade jazdiť nebude a nezistia, že tá električka bude na tej Zochovej či Kolárku skorej ako ten vysnívaný duobus. ? Budeme mať síce v roku 2006 prioritku pána starostu pre znovuzvolenie, ale čo na tom, že L74, L68 a L85 a bohvie čo ešte budú musieť byť pre nedostaok autobusov zrušené.
Po obnovení trate na Kramáre sa tam netočilo pravidelne nič - 212 jazdila hneď k VN, potom pribudla 211 tiež k VN a potom už sprevádzkovali trať Patrónka-Valašská.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
spokojný čitateľ