Reakcia na: Janči #37001:
Ty stále hovoríš o kapacite. Tak podme na to takto. Na úseku PKO - Kapucínksa budeš chcieť prepraviť 7000 ľudí za hodinu. (dnešná prepravná kapacita L5, L9 a L17 je v špičke 5600) Čiže pri 5vozovej súprave metra, kapacita tuším 1000 ľudí bude interval pri potrebnej kapacite 8,5 minúty. Pri 40m viacčlánkovej električke o kapacite 400 ľudí bude pri rovnakej prepravnej kapacite interval 3,5 minúty. Hádaj čím pôjdem radšej. A voziť vzduch v metre za 150mld. Sk pri intervale 4 minúty nemá zmysel.Re #37031 El sergio: No jedna trasa tak ako teraz plánovaná prvá. Druhá by sa ťahala od Jungmanky ku daňovému a po panónskej neskôr k Tescu a dozadu. Tieto dve by šli cez starý most Tretia by išla od Ovsišťa cez budúce petrýalské nábrežné centrum tunelom pod Dunaj do zóny Pribinova a ďalej na filiálku. Tak by som si to približne predtsavoval, len by to bolo treba vymyslieť celé a domyslieť do detailov.
Napolitankovy Neznalec
Pozri, par veci:
elektricka je vzdy omnoho rychlejsia ako cestna premavka okolo nej.
Na obchodnej sa toho povykolajovavalo.
A este datail. Trolejove vedenie bude len na useku DD-Molecova. To znamena, ze aj tak budes musiet nastupit do tej elektricky. A ak by nahodou bolo podla teba a skutocne by ten duobus chodil pod most, tak by tam aj tak chodil na naftu, cize by bol stratovy a to by tam potom mohla chodit aj nejaka autobusova linka napr 36. a ta nechodi. Takze duobus nie je az taky dobry. Jedina jeho vyhoda je, ze jazdi aj ked vypadne siet, a ze sa nemusi byt spojena s vozovnou vedenim...