re nahodny cestujuci, kontrola dokladu bid: v abusoch sad zaintegrovanych do bid prilozite svoju kartu na citacku, nahlasite cielovu zastavku a vodic vam vyda cestovny listok z x do y za 0,-sk. aj ked je ten listok za nulu, treba ho mat, v opacnom pripade budete revizorom povazovany za cestujuceho bez platneho cl. dovod: preuctovanie vykonov medzi dopravcami zapojenymi do bid.
yale
Prazske metro ma
trasa A 30,3 km/h
trasa B 37,6 km/h
trasa C 36,2 km/h
predpokladam teda, ze trasa B bratislavskeho systemu by mohla robit cca 37 a trasa A do 35 (asi bude mat zlozitejsi vyskovy priebeh). V pripade premetra (napriklad elektricka v Petrzalke v trase buduceho metra) by to bolo zrejme trochu menej, ale nie vyrazne - medzi tymi systemami je rozdiel skor v kapacite, ako rychlosti (samozrejme tiez zalezi ake elektricky by tam behali - napr. nastup po schodikoch je pomalsi ako nastup v urovni podlahy, pouzitie NP vozidla to ale zlepsuje).