Wow... citat s uvedeneho clanku:
"Úroveň stanice, kam pravidelne prichádzajú vlaky z Maďarska a Rakúska, tak zachraňoval iba dopravný podnik. V nemčine tu poskytuje informácie o cenách cestovných lístkov a trasách liniek MHD."
Ano, suhlasim s tym, ze pre prepravcu i pre dotujuceho je to prehladne vyuctovanie vykonu vo verejnom zaujme. Ale pre cestujuceho je to zbytocna buzeracia. Nedavno sa nejaki polski turisti rozplyvali tuto v Prahe, ake my mame dobre zeleznice, ze sa u nas (w Czechoslowacji ) da vozit s dietatom az do SEST rokov zadarmo a ani bilet nepotrebuju
Je to hanba Bratislavy. Presporok bol vzdy mestom, kde sa vypravalo slovensky, madarsky a nemecky. Som sokovany, najam ZST Petrzalka ma sklamala. To som jediny Bratislavcan, kto ovlada plynule nemcinu a anglictinu? Alebo proste ludia s jazykovymi znalostami nie su dostatocne motivovany aby pracovali v tomto obore? Bolo by dobre zistit, aky beru plat. Potom by som mohol dobre porovnavat.
Či je to bez ďalšieho zásahu, s následným našlapnutím na jazdu, alebo brzdu, je to bez nezvyčajných javov. V #33384 je je to výsledok b), s tým, že okrem plynulého naberania na jazdu aj plynule brzdí.
Chalani, ak si chcete vyfotiť presun košickej KT8D5R.N2 #512, ktorá je po rekonštrukcii a dosadenom NP článku, tak práve sa nachádza v Kútoch a dnes alebo zajtra sa bude pohybovať cez Bratislavu a Bratislavu-Vajnory smerom do KE.
Vcera som si vsimol pri odchode L50 od Auparku - vodic pokial nastupovali ludia, vytiahol listok (alebo cosi co ten listok pripominalo), trikrat ho oznacil v prednom oznacovaci a zasunul do nejakeho obalu kde ich uz bolo vela. Aky to malo zmysel (teda ak sa to robi pravidelne - doteraz som si to nevsimol ani raz) ?
A co takto vyskusat vypnut reverz v 60 km/h, gulat 10 sekund a zasa ho zapinat pocas jazdy tak, ze raz bez dalsieho zasahu, potom s jazdou a s brzdou. To by ma viacej zaujiumalo.
re papyr, cestovne za nulu: logiku to ma, ved ten clovek sa vezie, miesto zabera a pokial je to vykon vo verejnom zaujme, tak nech to verejnost reprezentovana statom, resp. mestom zaplati konkretnou sumou. ako dotacny kluc to je genialne riesenie, velmi jednoduche. poskytuje to uplny prehlad, kam smeruju bubaky. a asi to bude dovod, preco sa mu modre gumy brania.
To mi pripomenulo Polsko. Tam dieta do 4 rokov ma vo vlaku cestovne zadarmo, ale rodicia mu musia "kupit" listok pri pokladni za 0,- Zlotych a ked to nema, tak je povazovane za cestujuceho bez platneho CL. To pre zmenu kvoli tomu, ze PKP takto vzniklu stratu ktosi hradi...
A ešte malá poznámka, že skúšobné jazdy sa nekonali v dnešný deň, pričom vozidlo v daný deň riadne fungovalo v prevádzke. Chceli sme vedieť ako dopadne kontrola na kanáli denného ošetrenia. Tá dopadla dobre a od uvedeného dňa je naďalej každý deň v riadnej prevádzke.
Takže informujem, že už došlo ku skúšobnej jazde s T3. Vykonali sme viacero opakovaní s okruhom troch možností:
a) rozbeh - vypnutie reverzu - zastavenie voľnobehom (zastavovanie pri voľnobehu) - zapnutie reverzu - okamžité našlapnutie na jazdu
b) ako v prípade a), ale po zapnutí reverzu pauza cca 2 sekundy a následné našlapnutie na jazdu
c) ako v prípade a), ale po zapnutí reverzu okamžité našlapnutie na brzdu
Výsledky sú nasledovné:
a) po okamžitom našlapnutí na jazdu strelí LS a prúd vyletí na 300A, a to aj po opätovnom našlapnutí
b) po malej pauze a nasledovnom našlapnutí sa nedeje nič, vozidlo plynule naberá na jazdu
c) po okamžitom našlapnutí na brzdu zopnú čeľusťové brzdy, ktoré sa však po našlapnutí na jazdu vypnú
Ďalšími pokusmi sme zistili, že vypnutie reverzu v akejkoľvek rýchlosti a aj zapnutie v akejkoľvek inej rýchlosti (alebo zastavení voľnobehom) nerobí žiadne problémy, pokiaľ k našlapnutiu na jazdu dôjde po malej pauze, cca 1 až 2 sekundy. Pri súčasnom zapnutí reverzu a okamžitom našlapnutí na jazdu sa naopak vždy "ozve" maximálne relé.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.