Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #33376:
už si sa prihlásil, že? ?
Reakcia na: bigmac #33381:
A ako to preúčtovávajú vo vlakoch?
re nahodny cestujuci, kontrola dokladu bid: v abusoch sad zaintegrovanych do bid prilozite svoju kartu na citacku, nahlasite cielovu zastavku a vodic vam vyda cestovny listok z x do y za 0,-sk. aj ked je ten listok za nulu, treba ho mat, v opacnom pripade budete revizorom povazovany za cestujuceho bez platneho cl. dovod: preuctovanie vykonov medzi dopravcami zapojenymi do bid.
Len na doplnenie, zistil som udaje o priemernej rychlosti linky 51 Sneltram - teda lahke metro v Amsterdame (napriek nazvu to nie je elektricka). Kupodivu to vychadza celkom zaujimavo - priemer 34 km/h, trasa ma 17 km, z toho 3,5 km je pod zemou, zvysok po povrchu s dopravnou preferenciou. Teda pri rozumnom navrhu by sa aj v BA mohol dat postavit system s podobnymi vlastnostami.
J:

Prazske metro ma

trasa A 30,3 km/h
trasa B 37,6 km/h
trasa C 36,2 km/h

predpokladam teda, ze trasa B bratislavskeho systemu by mohla robit cca 37 a trasa A do 35 (asi bude mat zlozitejsi vyskovy priebeh). V pripade premetra (napriklad elektricka v Petrzalke v trase buduceho metra) by to bolo zrejme trochu menej, ale nie vyrazne - medzi tymi systemami je rozdiel skor v kapacite, ako rychlosti (samozrejme tiez zalezi ake elektricky by tam behali - napr. nastup po schodikoch je pomalsi ako nastup v urovni podlahy, pouzitie NP vozidla to ale zlepsuje).
Reakcia na: galiyosha #33374:
Jo diky, presne to som myslel. Aká dlhá je trasa v km a za koľko ju súprava prejde.
NEviem preco Kami dal link len na transport, ale toto je neskutocne zaujimave: http://www.sme.sk/clanok-1717288.html
Reakcia na: BMko #33371:
J mal zaiste namysli cestovnu rychlost (ak som sa v termine urcujucom rychlost po zapocitani casov stanicovania nezmylil aj ja). Ta je, ak sa nemylim, skutocne okolo 30 km/h.
Vie mi niekto povedať,ako prebieha kontrola cestovného dokladu BID v autobusoch SAD? Vodič len pozrie doklad o zaplatení, alebo sa čipová karta položí na "čítačku" v buse a tá vodičovi ukáže platnosť električenky?
Vcera som zachytil informaciu na Twiste o vylukach v DPB. Reportaz bola o tom ako spoje menia aj niekolkokrat za mesiac svoju trasu. Spravne podotkli, ze info o vylukach je len v slovencine a zahranicny navstevnik tak nic nevie. Niekto kompetentny z DPB sa vyjadril asi takto: Vieme o tom a do buducna chystame info o dlhodobejsich vylukach aj v cudzom jazyku, v sucastnosti mame v inom jazyku jedine tarifu a informacie o nej. Teraz je vyluk a obmedzeni tak vela , ze nestihame tlacit v slovencine , nieto este v cudzich jazykoch. ?
Reakcia na: J #33369:
Sa zobud, mozno tak na rozhenganej vyhybke co rado podhadzuje. ? ?
Reakcia na: spokojný čitateľ #33367:
K tomu sa ja uz nevyjadrujem, DPMK chcelo usetrit. Bol im vypracovany projekt na dopravu v KE, ale s toho sa kradnut nedalo a bol zamietnuty a stratil sa zo sveta.
Viete to je tak, ked si niektory ludia na vedeni stavaju rodinny dom a tvoria zaklady pre svojich potomkov, tak co narobite. Potom ked tam mame riaditelou starsich ako poniektore historicke elektricky v KE. No bohuzial je to tak. A snazia sa prepustit cloveka, ktory pre Kosicku dopravu aspon nieco spravil.

Som rad, ze byvam uz v BA, lebo to co sa deje v KE, to nie je normalne, to je katastrofa
Reakcia na: yale #33358:
Pokiaľ sa nemýlim tak pražské metro dosahuje priemernú premávkovú rýchlosť okolo 30km/hod.
Reakcia na: spokojný čitateľ #33367:
Poopravím, DPMK má naopak záujem na zachovaní nočnej dopravy, ale kvôli kráteným dotáciám od mesta musí hľadať nejaké riešenie. Pritom nočná doprava je využívaná na viac ako 100%. Chystá sa však aj obmedzovanie cca 15-tich denných liniek. Zrušené linky, polhodinové intervaly a sóla sa stanu krutou realitou... Už aj administratíva necelý mesiac funguje na 4-dňovom pracovnom týždni, s preplácaním 60% zo mzdy za 5. deň.
Pred chvíľou hovorili v Novinách TV JOJ, že DPMK chce z dôvodu veľmi stratovej prevádzky zrušiť nočné linky okrem víkendov. To by nám ešte chýbalo v Bratislave... ?
Reakcia na: Z #33344:
Utekal som si cviknut kartu a ty si smerovala na elktricku. Urcite ma poznas. Pridem ta pozriet do Petrzalky aj z hostami z BRNA v priebehu zajtrajska. Ak vide
Reakcia na: statistik #33362:
Alebo napis tie co este nemas
Reakcia na: statistik #33362:
V stredu rano ti ich napisem, pozriem sa na to v robote

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.