Reakcia na: bigmac #32437:
O príprave do 360A som hovoril v súvislosti s bežnou prevádzkou a pri prekročení rýchlosti okolo 60 km/h. Ale kým toto je len na určitom malom okruhu T3, po rýchlodráhe premáva ďaleko viac vozov, ktorých vodiči si reverz prepínajú.Inak vďaka za tip, po únavnej prestavbe v izbe sa teda za chvíľu vyberiem na tú krytú plaváreň osviežiť

Sarko
Ja sa pýtam - ak po zapnutí reverzu nabieha príprava úplne plynule a postupne ako pri bežnej jazde, aj vtedy dochádza k prúdovému nárazu? Ako to, že necítiť žiadne trhnutie alebo nalepenie palca? Prečo sa nikde nič neprejaví, keď len pri jednej jazde do a z rýchlodráhy si vodič, ktorý tak robí, prepína reverz cca 5 až 10 krát, čo za deň na jednom voze môže byť takmer 100 krát?