Realita s idiotským zaradením niektorých mestských častí do 2.tarifného pásma je podľa mňa takáto:Istí prevádzkovatelia modelovej prevádzky MHD v mierke 1:1,ktorú vydávajú za MHD v Bratislave,sa zhliadli v nejakom civilizovanom meste s integrovanou dopravou a chceli mať tiež tarifné pásma.No ale keďže v BA môžeme o IDS akurát tak snívať,tak napchali do 2.pásma plnoprávne mestské časti.Dodnes sa čudujem starostom týchto MČ,že si to ešte s Magorstrátom hl.mesta Balkánskej republiky Slovensko nevybavili.Pre zaujímavosť uvádzam,že zastávka Jasovská sa nachádza v 1.tarifnom pásme,hoci leží v riti sveta a určite je od centra vzdialenejšia než nejaké Krčace.Prečo je tomu tak?Kto na tom má osobný záujem?Kto si to nechce rozhádzať u susedov?
Sarko
Ja sa pýtam - ak po zapnutí reverzu nabieha príprava úplne plynule a postupne ako pri bežnej jazde, aj vtedy dochádza k prúdovému nárazu? Ako to, že necítiť žiadne trhnutie alebo nalepenie palca? Prečo sa nikde nič neprejaví, keď len pri jednej jazde do a z rýchlodráhy si vodič, ktorý tak robí, prepína reverz cca 5 až 10 krát, čo za deň na jednom voze môže byť takmer 100 krát?