Na HRAD Pajstun??? Toto su stranky o MHD Chod 37 do Zahorskej na konecnu a nejako to uz preslapes, tusim po modrej... ? NExe sa mi hladat mapu, sorry. Ak chces cestovne poriadky SAD, tak www.cp.sk
TeBeCe:Tak v tom pripade je žabou na prameni nie SAD NR ale nejaký objednávateľ.Aj keď nie som nejakým priaznivcom autobusov Mercedes Connecto a jednoho Čitára... Papyr:Však ja nemám nič proti tomu aby sa pchali?.Aj keď sú mi osobne odporné transparenty svietiace na červeno či oranžovo,za 5x nižšiu cenu by som sa s tým zmieril:).
Tak tomuto vravim kraaaaasny preklep: "Prvý raz po piatich rokov vypravili z čečenskej metropoly vrak do Moskvy" ? Boze, boze (http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1620664)
Re #30115 b: Áááá... Môj obľúbený Kraków. Musím povedať, že s tými Konstalmi sa bardzo dobrze cestovalo Asi je to nejaká úchylka, ale ja skrátka milujem, ktoré pri zatváraní dverí tými dverami poriadne buchne. T3-ka sa nechytá
Aj ten Bombardier je dobré vozítko, ale nemá to až takú atmosféru. Nepáčilo sa mi príliš decentné zvonenie... A tiež ma sklamalo, že hlásenie zastávok je len vizuálne (ale to je už otázka na MPK a nie na elinu).
Re #30119 J: 25 min. interval... No fuj! Ak chceš vylepšiť 30minútovku, najbližší vhodný interval je 20 min.!
Re #30135 BM: Ale ruku na srdce - načo 15m bus na Lopenícku? Boli sme tam tuším spolu a spomínam si, že SOR bohato stačil
Re #30137 Beus: Bola aj Tavarikova, Mierová kolónia však ešte stále je... Nowy swiat je možno budúca priama linka do Banskej Bystrice na tamojšiu otočku Nový svet
A co by sa nedvorili do riti, ked su asi patkrat ci kolkokrat lacnejsi ako BUSE? Coz je mimo jine aj dovod, preco si ich vo velkych mnozstvach kupuje DPMP
Na frekventovanej križovatke Trnavská-Tomášikova-Rožňavska pri bývalej IKEA v Bratislave nie je možné cez víkend kúpiť lístok na MHD. Cez pracovný tyzden je tam iba jeden stánok. Kedy tam konečne DB umiestni automaty?
Vies, prisiel som na zaujimavu vec, ale nejak som sa ju neodvazil doteraz nikam napisat, lebo zavana politickou nekorektnostou:
Strasne vela robi to, ake je v danom meste obyvatelstvo. (MHD v meste X je lepsia od MHD v meste Y aj preto, ze ludia z X su vseobecne slusnejsi, ako ludia z mesta Y.)
Akurat to nemozem napisat naplno, lebo kazdy je z nejakeho mesta a to by som uz urazal obyvatelov niektorych miest... preto si za X a Y doplnujte podla lubovole to, co uznate za vhodne...
dokonca ani len dobry pocit za to nemam, ze som tou strankou niekomu pomohol, lebo kazdy len nadava a uraza....
na obranu SAD Nitra musim poznamenat:
- poskytuju mi pravidelne informacie o zmenach
- na letakoch o zmenach je uvedeny aj odkaz na iMHD Nitra (neziadal som o to)
- ochota diskutovat vo fore (bohuzial to pada na debilite navstevnikov)
- poskytli aktualny vozovy park
J:
1) V podmienkach Bratislavy mi pride 15m vozidlo ako vhodna nahrada SOLO autobusov na niektorych linkach (linka 50? mozno nejake trolejbusy?), ale urcite nie ako nahrada klbovych vozidiel. O ano, bolo by krasne nahradit klbaky 15m vozmi a skratit interval, ale skratenie intervalu => vacsia vyprava => viac platenych vodicov + vacsi prebeh vozokilometrov => v BA nikdy. 15m vozy pre Bratislavu sa mi teda zdaju vhodne LEN ako nahrada pretazenych solo liniek pri zachovani sucasneho intervalu.
2) Interval 25' je strasna zhovadilost, ale STRASNA zhovadilost. Jedine akceptovatelne intervaly, ktore nie su delitelom cisla 60, su intervaly 7' a 8'.
Ty by si bol ochotny namiesto klboveho vozu s cestovnym poriadkom typu "00 30 kazdu hodinu" nasadit 15m bus s takymto CP?
10: 00 25 50
11: 15 40
12: 05 30 55
13: 20 45
14: 10 35
15: 00 25 50
Mne sa to teda zda ako trojnasobne zhorsenie:
a) nezapamatatelny interval
b) mensia kapacita nasadeneho vozu a tazsia vymena cestujucich
c) vacsie naklady na vodicov a viac vzkm. Co si tym dosiahol, pytam sa?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aNTI