d3ko:No však menšia podpora by už ani teoreticky nebola možná... Ja neviem aká je podpora iMHD zo strany VišňovýSAD Nitra ale úroveň ich MHD je príšerná.Neviem či je vina viac na strane SAD,magorstrátu alebo samosprávneho kraja ale mám taký nejasný pocit že tam bol županom alebo primátorom ten zakomplexovaný slovenský nacionalista českého pôvodu a od toho sa nič dobrého očakávať nedá...
Zaujimave, ze pises do bratislavskeho fora a este zaujimavejsie, ze si nenapisal svoje ctene meno... Uz chapem TeBeCeho, preco zrusil WAPovu diskusiu na nr.imhd.sk... A mimochodom, ked si taky mudry, mozes tie cestovne poriadky opisovat ty. Je smutne, ze tvojmu slavnemu mestu musi cestovne poriadky robit Bratislavcan...
Re #30132 S499.1023: Hehe, k tej SADke len tolko, ze z ich strany mame 100x vacsiu podporu ako zo strany dopravcu v tomto nasom meste
K tomu stacionarnemu transparentu R&G Mielec - teraz som si vsimol, ze su tam, rovnako ako na nasej hladnej stanici, linky 1, 2, 3 a 8, len tie ciele im doplietli ? A inac, v starej Dubravke kedysi existovalo nieco, co sa volalo Tavarikova kolonia, a chodila tam L30 A tym Nowym swiatom mozno mysleli Novy zahon ?
Ja viem ze maju vybornu manevrovatelnost, ja len vravim o tom, ze keby sa chcel otocit tam kde sa v sucasnosti L29 toci (na tej rozsirenej prijazdovici), tak ked sa tam natiahne krizom cez tu cestu, tak sa tam takmer ani nezmesti (ak si to tam dobre pamatam, ale mozno sa pletiem) A dalej, na parkovisku, by sa sice otocit vedel, len by sa najprv museli odtial vykopnut gumokoly, ktore tam zavadzaju ?
Papyr,Vladimír,Andy a ďalší:však v BA sú označovače Mielec aj tá stacionárna tabuľa na Hauptbahnhofe je tuším Mielecotron a BA má veľký nákupný potenciál tak čo by sa nepchali do riti (môj ekvivalent k Vladimírovmu "dvorili")?.
Pete:Šuhajko bež do riti a to urýchlene.Títo ľudia tu to robia zadarmo a bez akejkoľvek podpory vašej dementnej SAD.Nauč sa najprv čítať aby si si mohol prečítať to čo sa Ti zobrazí keď sem ideš písať príspevok,potom si zopakuj základy gramatiky aby sme tu nemuseli zvracať pri pohľade na tvoje i/y a potom sa zamysli sám nad sebou a choď onanovať niekam na neverejné miesto.
Pre adminov:Som zvedavy ktori ***** slepi maju nastarosti nitriansku imhd?Ked uz volaco robia nex to robia poriadne.Chlapci musite byt poriadne ******* ked uz nedokazete ani spravne opisat cestovy poriadok. Chote laskavo opravit 32ku! Ste primitivy,keby bolo pomojom nedostali by ste ani prt za tieto stranky. Naucte sa asp opisovat spravne alebo tahnite k certu aj s vasou strankou.
A stav sa ze sa otoci. Niektore 15metrove busy maju vybornu manevrovatelnost a ked prides do Kosic tak ti to ukazem na vlastne oci. a povies to tvoj klasicke "Coooo????". Inac dalej suhlasim, ze 15 metrovy voz by sa nemal nasadzovat za klbovy.
Hm, ale ked moze byt 12m voz so 4 dverami, nevidim dovod, ktory by branil konstrukterom vyrobit 15m voz so 4 dverami, a uz mas podmienky na nastup/vystup lepsie nez u 12m ci 18m Ale to len teoretizujeme, v praxi fakt treba zvazit vsetky prinosy a negativa takych vozov, a kedze nerobim v dielnach na udrzbe busov, tak sa takeho hodnotenia zdrzim. No myslim si, ze su pripady, ked by 15m vozy oproti 18m mali zmysel. Hoci, v nasich podmienkach su skor vhodne ako nahrada kratasov na L50 a L70, ale viem ze na take nieco sa asi peniaze nenajdu A ak by aj nahodou, tak skor nez take nieco bude realne, sa spusti petrzalska trat, a to nas potom caka taka reorganizacia bus liniek, ze sa v nej nebude vyznat mozno ani sam autor Tipujem to na kompletne nove linkove vedenie v celom meste, zachovanych zostane mozno par mohykanov ako L29 (ktora ako jedina prezila vsetky zmeny a precislovania) a pod. Takze uvahy o 15m vozoch a ich nasadeni do dnesnych podmienok su, myslim si, pri momentalnych perspektivach tak nanajvys mrhanim casu a priestoru
Okrem znizenej kapacity 15m znamena aj horsi nastup a vystup, lebo ma dost malo dveri na dlzku voza. Takymto charakterom sa to potom z hladiska praktickeho hodi skor na primestske linky.
85ka nebyva az taka prazdna, aby tam chodili 15m. Takisto poobedna 59 byva dost natrieskana. 75ka rano je taky ekvivalent Dubravky (natrieskane ako 83ka). Neviem odkial beries tieto mylne informacie. Ako nehovorim ze su to linky, co su natrepane uplne, ale su tak, ze sa tam este da dychat. Setrit treba v tomto pripade inde, pretoze tymto sposobom atraktivnejsiu sluzbu cestujucemu neposkytnes.
Linka typu 29 je zatazena narazovo, takze tam je to tazko. Niekedy ide klobaska (alebo aj solo) prazdna, niekedy natlacena.
Nehodnot linky ktore si videl akurat na mape kde jazdia a nikdy si sa s nimi neviezol. Ja spominane linky tiez nevyuzivam kazdy den, ale obcas sa stane a clovek si vtedy utvori isty prehlad. Ja sa tiez nevyjadrim k vsetkym linkam, lebo o niektorych nemam sajnu ci su natrieskane, alebo prazdne, kedze som este pocas spicky nemal tu cest.
Inak neviem ci je udrzba klbu az taka draha (v praxi sa u nas ajtak nic neudrziava), aby sa oplatilo vymyslat s 15m.
Niekedy si ticho prajem, aby DPB kupil Citybusy.. Tym by vsetkym 15metrovym zapchal huby, lebo CB sa 15m nevyraba ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.