Reakcia na: Vladimír #29809:
DPB bude predstavený zajtra, keď si to tu budú čítať.Ale napadla ma ešte takáto vec. Či by L4 nemohla pokračovať až do Dúbravky a L3 len po K.V. Myslím si, že najsilnejší prepravný prúd je práve na Obchodnú a tak by to malo mať Priame spojenie.
Ak s tým máme niekam ísť, treba sa spýtať najprv tr3mp či dovolí a ak áno treba začať tam kde sme už raz pomohli a kde máme očko. Čiže Kolada, Ďurkovský. Najlepšie obidvoch v jednej miestnosti.
Vladimír
Ja si myslím, že takto to účtujú každému podniku. Ale keď máš nejakú fabriku Volkswagen a pod., tak oni to takto nepociťujú. Nepredpokladám, že by mali také extrémne výkyvy v odbere v priebehu dňa. Keď sa raz začne v podniku robiť ráno, stroje a zariadenia vúčšinou žerú elektrinu rovnako po celý deň.
Ako naznačiť vstup do podzemnej stanice električky? Čo by si povedal na tabuľu s výrazným farebným piktogramom električky a číslom zastavujúcich liniek? Podľa každému bude všetko jasné. A keď to ešte bude graficky pekne zvládnuté, bude to eňo-ňuňo
Tých zastávok sa skutočne neboj. Polož si otázku, na ktorej zo zredukovaných zastávok sa v pracovný deň v priebehu dňa nezastaví. Tá šanca je veľmi malá až by som povedal minimálna. To, že sa niekde na Novom záhone či Krčacoch nezastaví večer nevadí, veď v tej dobe už budú platiť skrátené chronometráže, ktoré s istou pravdepodobnosťou nezastavenia budú počítať.