Reakcia na: galiyosha #29745:
Neviem sa vyjadriť celkom zodpovedne, lebo nemám prehľad o pomere v zastúpení týchto typov vo vozňovom parku. Ale typická "kačacia linka" by v mojom návrhu mohla byť napríklad L7.Re #29752 Sarko: Nechápem, o akom 16 min. intervale na ŽST Nové Mesto hovoríš?
L4 aj 6 by mali interval 8/10/12 minútový.
L6 by mimo špičky jazdila k ŽST Nové Mesto. V čase špičiek by jazdila až na Zlaté piesky s obojsmerným zachádzaním k ŽST Nové Mesto.
To znamená, že:
ŽST Nové Mesto by mala intervaly 8/10/12
Zlaté piesky by mali intervaly 4/10/12
Jediným zhoršením je mimošpičková doprava na Zlaté piesky (sedle PD napr. z 6 min. int. na 10 min. int.). Nech ma bratia Blaváci nekamuňujú, ak sa hlboko mýlim, ale v sedle elinu na vzadu na Vajnorskej niekde pri Juráku zafixovanú ako večne poloprázdnu.
Sarko
No áno, už som sa chystal Ťa opraviť. Ešte som mrkol, že podľa Tvojho návrhu sa interval zhorší zo spoločných 6' na 8' do Zlatých Pieskov. Ak na ŽST Nové Mesto je dnes interval 12' a podľa návrhu by bol 8', čo by si v špičke riešil presmerovaním L6 na Zlaté Piesky, tak na ŽST Nové Mesto v špičke bude už iba 16' interval a do ZP namiesto dnešného 6' spoločného intervalu by bol podľa návrhu 4' interval. Postačoval by takýto interval na ŽST Nové Mesto, zvlášť keď som počul, že sa tu možno presunie časť vlakov z Hlavnej stanice?