Reakcia na: galiyosha #29745:
Neviem sa vyjadriť celkom zodpovedne, lebo nemám prehľad o pomere v zastúpení týchto typov vo vozňovom parku. Ale typická "kačacia linka" by v mojom návrhu mohla byť napríklad L7.Re #29752 Sarko: Nechápem, o akom 16 min. intervale na ŽST Nové Mesto hovoríš?
L4 aj 6 by mali interval 8/10/12 minútový.
L6 by mimo špičky jazdila k ŽST Nové Mesto. V čase špičiek by jazdila až na Zlaté piesky s obojsmerným zachádzaním k ŽST Nové Mesto.
To znamená, že:
ŽST Nové Mesto by mala intervaly 8/10/12
Zlaté piesky by mali intervaly 4/10/12
Jediným zhoršením je mimošpičková doprava na Zlaté piesky (sedle PD napr. z 6 min. int. na 10 min. int.). Nech ma bratia Blaváci nekamuňujú, ak sa hlboko mýlim, ale v sedle elinu na vzadu na Vajnorskej niekde pri Juráku zafixovanú ako večne poloprázdnu.
COLOR
a.) Podla udajov z iMHD T3=Ik435. A myslim ze tie nove vozy budu MUSIET byt kapacitnejsie nez 2xT3, ja ocakavam 5- a 7-clankove vozy. no nemyslim si ze prilakame nejako vela ludi naspat A taktiez nepocitaj so zrusenim vsetkych tych liniek - v Petrzalke bude jedina wetwa tramwajowa, to znamena ze nepreberie komplet tieto linky. Urcite to bohate postaci, ak jeden voz bude mat kapcitu aspon 2,5xT3, prinajhorsom 2xT3. Kriticky interval je 90 sek., alebo sa mylim?
b.) K2 VYRADIT alebo spriahnut (ak sa podari presadit zmenu Drazneho zakona, D1/1 ci ako sa tom nadava kvoli ktoremu (40m) nemozu byt spriahnute. Som dost zvedavy, ako by to bolo lenive ). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila