Buse ci polske zazraky, oboje v pohode moze "kooperovat" ako pises, je to len o tom, aky soft mas narvaty v riadiacej jednotke. Aj v BA to "niekedy" vie ze ked otvori vodic dvere, dokonca mu to pisti ked ich neotvori a podobne, akurat ze v BA su nastavene "checkpointy" kde aj ked vodic dvere otvroti, to musi zmacknut a podobne. To ale nie je chyba toho zeleza, ale softu v nom !
no urcite sa ja nevozim karosami 27 rokov do prace, kedze tolko ani nemam :-)) a detto, ze v BA su karosy na rozpadnutie a take tie lespie a aj vodici su taki, co s tym jazdit vedia a taki co nie. Ale urcite mam vacsi pozitok z jazdy, ked sa doplichti na zastavku karosa alebo tam, ako ked to je serbel ik4x5 (najma ak je rovnaka kombinacia vydarenosti voza a vodica:)
btw, vcera som mal celkom dobry zazitok z vecernej jazdy vozom 1917 (ak si dobre pamatam) na linke 97/4, chalanisko na tom obcas predvadzal obcas celkom penke kusky (napriklad navrat do povodneho jazdneho prudu na pristravnom moste na vytocenej 6-ke so starym klbatym ikarusom 280 bol fakt kulturny zazitok:-)), neviem, ale asi to robil kvoli dievcine, ktoru mal v kabine a obcas tam tusim nebol len verbalny kontakt :-)))
hmm a s tymi rovnakymi vozmi na jednej linke.. a ako by sa to riesilo ak by niektory xcipol.. z kazdeho typu vozu ason jeden zalozak ? a na kazdom stanovisti ? :-))) skor by som povazoval za rozumne mat rozne farebne natrete cele busy a mat rozdelene linky na modre, zelene, cervene, zlte... a proste ked clovek zbada z dialky bus a vidi ze je zeleny, tak vie, ze to bude spoj 44 (napriklad) lebo tu na tejto linke chodia prave a len zelene busy (a urcite by to bolo lepsie ako kajdiho precislovanie:-))
no urcite sa ja nevozim karosami 27 rokov do prace, kedze tolko ani nemam :-)) a detto, ze v BA su karosy na rozpadnutie a take tie lespie a aj vodici su taki, co s tym jazdit vedia a taki co nie. Ale urcite mam vacsi pozitok z jazdy, ked sa doplichti na zastavku karosa alebo tam, ako ked to je serbel ik4x5 (najma ak je rovnaka kombinacia vydarenosti voza a vodica:)
btw, vcera som mal celkom dobry zazitok z vecernej jazdy vozom 1917 (ak si dobre pamatam) na linke 97/4, chalanisko na tom obcas predvadzal obcas celkom penke kusky (napriklad navrat do povodneho jazdneho prudu na pristravnom moste na vytocenej 6-ke so starym klbatym ikarusom 280 bol fakt kulturny zazitok:-)), neviem, ale asi to robil kvoli dievcine, ktoru mal v kabine a obcas tam tusim nebol len verbalny kontakt :-)))
hmm a s tymi rovnakymi vozmi na jednej linke.. a ako by sa to riesilo ak by niektory xcipol.. z kazdeho typu vozu ason jeden zalozak ? a na kazdom stanovisti ? :-))) skor by som povazoval za rozumne mat rozne farebne natrete cele busy a mat rozdelene linky na modre, zelene, cervene, zlte... a proste ked clovek zbada z dialky bus a vidi ze je zeleny, tak vie, ze to bude spoj 44 (napriklad) lebo tu na tejto linke chodia prave a len zelene busy (a urcite by to bolo lepsie ako kajdiho precislovanie:-))
martiner