Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
SI: inac ja by som bol za to, aby vnutorny pocitac zostal RG Mielec a vonkajsie transparenty by boli BUSE, ako to je u nas na 8 vozidlach. Len fakt neviem, ci sa daju zjednotit softwarovo. Dnes to totiz vyzera tak, ze aj ked mas v palubnom pocitaci strcenu karticku so vsetkymi udajmi linky, BUSE si musis nastavit extra, zatial co Mielec to urobi sam. Keby sa dali nejak prepojit (co som si prave nie isty, ze sa daju), tak by som uvital riesenie BUSE vonku + Mielec vo vnutri na vsetkych vozidlach.
V Presove mame displeje BUSE na Ikarusoch 435, Renaulte a Skodach 15 TrM. Displeje RG Mielec mame na Karosach 900vkoveho radu a na Skodach 14 TrM.

Inac teraz nam osadili v centre mesta krasne rychlobezne vyhybky... vyzeraju uplne super 🙂
Buse ci polske zazraky, oboje v pohode moze "kooperovat" ako pises, je to len o tom, aky soft mas narvaty v riadiacej jednotke. Aj v BA to "niekedy" vie ze ked otvori vodic dvere, dokonca mu to pisti ked ich neotvori a podobne, akurat ze v BA su nastavene "checkpointy" kde aj ked vodic dvere otvroti, to musi zmacknut a podobne. To ale nie je chyba toho zeleza, ale softu v nom !

no urcite sa ja nevozim karosami 27 rokov do prace, kedze tolko ani nemam :-)) a detto, ze v BA su karosy na rozpadnutie a take tie lespie a aj vodici su taki, co s tym jazdit vedia a taki co nie. Ale urcite mam vacsi pozitok z jazdy, ked sa doplichti na zastavku karosa alebo tam, ako ked to je serbel ik4x5 (najma ak je rovnaka kombinacia vydarenosti voza a vodica:)
btw, vcera som mal celkom dobry zazitok z vecernej jazdy vozom 1917 (ak si dobre pamatam) na linke 97/4, chalanisko na tom obcas predvadzal obcas celkom penke kusky (napriklad navrat do povodneho jazdneho prudu na pristravnom moste na vytocenej 6-ke so starym klbatym ikarusom 280 bol fakt kulturny zazitok:-)), neviem, ale asi to robil kvoli dievcine, ktoru mal v kabine a obcas tam tusim nebol len verbalny kontakt :-)))

hmm a s tymi rovnakymi vozmi na jednej linke.. a ako by sa to riesilo ak by niektory xcipol.. z kazdeho typu vozu ason jeden zalozak ? a na kazdom stanovisti ? :-))) skor by som povazoval za rozumne mat rozne farebne natrete cele busy a mat rozdelene linky na modre, zelene, cervene, zlte... a proste ked clovek zbada z dialky bus a vidi ze je zeleny, tak vie, ze to bude spoj 44 (napriklad) lebo tu na tejto linke chodia prave a len zelene busy (a urcite by to bolo lepsie ako kajdiho precislovanie:-))
tak teraz som z tych Presovskych transparentov dopleteny ako vianocka. Pochopil som ze pouzivate aj BUSE aj tie polske "zazraky". 14TrM maju ale BUSE ci nie?
No tie zmeny su mi ukradnute...sak ani neviem ze take linky jazdili,tak mi nebudu chybat ani nahodou, hehehe :-))

katd> ako keby sa to na inych autobusoch nestavalo...
Joey: #2804 mozu aj nemozu. Droty tam su natiahnute, ale pokial si dobre pamatam, tak tam nie je osadena vyhybka. Je to tam len "mimourovnovo" prekrizene. Takze odbocit sa da, akurat treba prelozit palice. Takto je to riesene tusim v oboch smeroch (z aj do mesta).
Majkl> uz som ich nasiel :-))
Majkl> sakra, nenapinaj nas a povec tie zmeny :-))
Na jednej fotografii v galerii je fotografia, na
ktorej je elina, ktora ma na prednom displayi
napis: "BORINKA cez Marianku". CO TO JEEEEEEEEEEEE ?

Dalsia otazka: Mozu trolejbusy odbocit z Gagarinovej ul. a napojit sa na troleje veduce
od Cintorina Ruzinov na Mierovu ul. Viem, ze sa
to zrejme vyuzivalo, ked bola vyluka na Gagarinovej
a 201 & 202 chodili cez Mierovu ako 208.
Od septembra nas cakaju zasa dalsie "super" zmeny v MHD. Pozrem si hlavne to zahustenie intervalov (ako ked delili 12 na 12 a 14).
d3k0: idem použiť tvoju grafiku na môj článok o doprave, ktory pravdepodobne umiestnim na moju stranku (hoci tam nic neni), vyjadri sa k tomu na ceco@centrum.sk (stranka bude asi na Webparku)
S tými rovnakými vozidlami na jednej linke - v iných mestách to funguje - ale iba ak je v tom-ktorom meste iba jeden typ vozov... V Slovinsku a Chorvátsku, ako aj v inych mestách sú rozne typy na jednej linke. mimochodom, už pisem ten článok o doprave na juhu, do tyzdna bude hotovy...
ked sme uz pri spotrebach ja by som rad porovnal busy. Konkretne B732 vs. I415 vs. SOR. A potom I280 vs. I435 vs. B741 a prip. pre porovnanie SOLARIS. Ma niekto tieto informacie, prip. je schopny dat link? vopred dik.

Rovnake vozy na jednu linku sa mi zda velmi dobry napad. A urcite by som do 4. kolony nedal ani jeden novy bus. Lebo ked dojde I435 zo IV. kolony je to do placu a ked dojde z inej kolony tak je to veru o dost lepsie. tot moj nazor. Karosa 7xx je 20 rokov stara koncepcia, to akokeby nam tu behali I280 s novymi celami ;-)))
Kedze som zamestnany v zdravotnictve K.-atd sa meni na Doktor.
Ten kto ospevuje Karosy (tusim "si") zrejme nevie co to je vozit sa nimi do prace atd.27 rokov som zil v KE prestahoval som sa len nedavno (aj to len do 20 km vzdialenosti...)a mozem vam povedat ze karose zacal za jazdy horiet motor,ze za jazdy jej vypadlo okno ba dokonca aj ze mali deravu strechu!Normalka v KE idete si v karose a vonku prsi a vnutri tiez.Dalej menovat nebudem,zabralo by to dalsich 20 riadkov.Inac KATD sa meni na K.-atd.
Zaujimalo by ma aku spotrebu el. energie maju jednotlive elektricky, konkretne by ma zaujimalo porovnat supravy ako 2xT3,2xT6A5 a KT8D5. Vdaka
jo.. myslim ze zle neznie ani rovnake vozy do jednej vozovne vozovni. Usetri sa hlavne na servise.
Uf, zabudol som reagovat na povodny prispevok, Dekov #2189: Myslim si, ze je to dobry napad, napriklad uz aj len preto, ze kazdy bus ma inu obsaditelnost a medzi Kar. B741 a Ik.283 je tusim 55 ludi rozdiel. Aj to by sa mohlo brat do uvahy.
Si, prosim Ta, prestan uz nadavat na tie Ikarusy 4xx. Totiz... neviem, ako ostatni, ale ja mam najhorsi dojem (a skusenostami) prave s Tebou tolko ospevovanymi Karosami. (Cest vynimkam, rekonstruovanym B741kam.) Jedine ich pozitivum je, ze maju dobre rozmiestnene sedadla, ale to nestaci.
PS: ked ma niekto chce zvozit pod ciernu zem - dobre, ja viem, ze do toho nevidim a vobec, ale mozte ma skusit brat ako priklad bezneho cestujuceho, ktory chodi MHDckou do prace, na nakup a potom domov. A ked mu pride bus ako napriklad 4505, nech nenadavam len na Karosy, tak sa sice zvezie (co ine mu ostava), ale v duchu si ponadava, ako to skripe v zatacke etc. Niektore Karosy (konkretny priklad si uz nepamatam, 10??) pre zmenu vyzeraju, ako by sa mali uz zajtra rozpadnut - alebo ako by sa uz stalo. Ja viem, je to "starostlivostou" o tie busy, ale preco ikarusy 280 taketo problemy v takej miere nemaju?
PS2: Rozmyslal som este nad ergonomiou priestoru pre cestujucich, ale nezda sa mi, ze by aspon v tomto ohlade niektory voz vyraznejsie prevysoval druhe. (Podla mna najlepsie vychadzaju klasicke T6A5.)

PS3: Ospravedlnujem sa za flamewar, ale fakt mi to nedalo.
Presovsky DP predsa elektronicke tabule kupuje! (Ak si myslite, ze nie, pletiete si ho so Zilinou). Samozrejme aj 14 TrM, aj vsetky ine nove autobusy elektronicke tabule maju, ale nie od firmy BUSE. V Presove sa rozhodlo o vybaveni vozidiel systemom R&G Mielec z Polska. Nasledne sa nim v rokoch 1996-1999 vybaviliu VSETKY vozidla MHD (rozumej od Ikarusu 280 po Renault). Do roku 1998 sa uplatnoval system, ze vsetko od Poliakov, ale tabule musia byt BUSE. Od roku 1998 su vsak dodavane tabule uz taktiez od R&G. Graficky su sice hnusne (moj nazor), ale dokonale kooperuju so zvyskom systemu (napr. zmena linky alebo smeru na tabuli sa deje bez zasahu vodica a pod.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.