Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S tými rovnakými vozidlami na jednej linke - v iných mestách to funguje - ale iba ak je v tom-ktorom meste iba jeden typ vozov... V Slovinsku a Chorvátsku, ako aj v inych mestách sú rozne typy na jednej linke. mimochodom, už pisem ten článok o doprave na juhu, do tyzdna bude hotovy...
ked sme uz pri spotrebach ja by som rad porovnal busy. Konkretne B732 vs. I415 vs. SOR. A potom I280 vs. I435 vs. B741 a prip. pre porovnanie SOLARIS. Ma niekto tieto informacie, prip. je schopny dat link? vopred dik.

Rovnake vozy na jednu linku sa mi zda velmi dobry napad. A urcite by som do 4. kolony nedal ani jeden novy bus. Lebo ked dojde I435 zo IV. kolony je to do placu a ked dojde z inej kolony tak je to veru o dost lepsie. tot moj nazor. Karosa 7xx je 20 rokov stara koncepcia, to akokeby nam tu behali I280 s novymi celami ;-)))
Kedze som zamestnany v zdravotnictve K.-atd sa meni na Doktor.
Ten kto ospevuje Karosy (tusim "si") zrejme nevie co to je vozit sa nimi do prace atd.27 rokov som zil v KE prestahoval som sa len nedavno (aj to len do 20 km vzdialenosti...)a mozem vam povedat ze karose zacal za jazdy horiet motor,ze za jazdy jej vypadlo okno ba dokonca aj ze mali deravu strechu!Normalka v KE idete si v karose a vonku prsi a vnutri tiez.Dalej menovat nebudem,zabralo by to dalsich 20 riadkov.Inac KATD sa meni na K.-atd.
Zaujimalo by ma aku spotrebu el. energie maju jednotlive elektricky, konkretne by ma zaujimalo porovnat supravy ako 2xT3,2xT6A5 a KT8D5. Vdaka
jo.. myslim ze zle neznie ani rovnake vozy do jednej vozovne vozovni. Usetri sa hlavne na servise.
Uf, zabudol som reagovat na povodny prispevok, Dekov #2189: Myslim si, ze je to dobry napad, napriklad uz aj len preto, ze kazdy bus ma inu obsaditelnost a medzi Kar. B741 a Ik.283 je tusim 55 ludi rozdiel. Aj to by sa mohlo brat do uvahy.
Si, prosim Ta, prestan uz nadavat na tie Ikarusy 4xx. Totiz... neviem, ako ostatni, ale ja mam najhorsi dojem (a skusenostami) prave s Tebou tolko ospevovanymi Karosami. (Cest vynimkam, rekonstruovanym B741kam.) Jedine ich pozitivum je, ze maju dobre rozmiestnene sedadla, ale to nestaci.
PS: ked ma niekto chce zvozit pod ciernu zem - dobre, ja viem, ze do toho nevidim a vobec, ale mozte ma skusit brat ako priklad bezneho cestujuceho, ktory chodi MHDckou do prace, na nakup a potom domov. A ked mu pride bus ako napriklad 4505, nech nenadavam len na Karosy, tak sa sice zvezie (co ine mu ostava), ale v duchu si ponadava, ako to skripe v zatacke etc. Niektore Karosy (konkretny priklad si uz nepamatam, 10??) pre zmenu vyzeraju, ako by sa mali uz zajtra rozpadnut - alebo ako by sa uz stalo. Ja viem, je to "starostlivostou" o tie busy, ale preco ikarusy 280 taketo problemy v takej miere nemaju?
PS2: Rozmyslal som este nad ergonomiou priestoru pre cestujucich, ale nezda sa mi, ze by aspon v tomto ohlade niektory voz vyraznejsie prevysoval druhe. (Podla mna najlepsie vychadzaju klasicke T6A5.)

PS3: Ospravedlnujem sa za flamewar, ale fakt mi to nedalo.
Presovsky DP predsa elektronicke tabule kupuje! (Ak si myslite, ze nie, pletiete si ho so Zilinou). Samozrejme aj 14 TrM, aj vsetky ine nove autobusy elektronicke tabule maju, ale nie od firmy BUSE. V Presove sa rozhodlo o vybaveni vozidiel systemom R&G Mielec z Polska. Nasledne sa nim v rokoch 1996-1999 vybaviliu VSETKY vozidla MHD (rozumej od Ikarusu 280 po Renault). Do roku 1998 sa uplatnoval system, ze vsetko od Poliakov, ale tabule musia byt BUSE. Od roku 1998 su vsak dodavane tabule uz taktiez od R&G. Graficky su sice hnusne (moj nazor), ale dokonale kooperuju so zvyskom systemu (napr. zmena linky alebo smeru na tabuli sa deje bez zasahu vodica a pod.)
tato stranka zacina byt popularna :-))
www.vitecc.sk (->doprava)... kto hlada najde.
nie ze by som casto chodil autobusmi zo stanice, ale to aby som sa im potom rovno aj vyhybal. Koho by bavilo chodit stale so serblami ?? Takto mas aspon nadej ze ti dojde aj nieco co sa da nazvat autobusom a nie len srot.
Neviem, ci to tu uz niekto pisal, ale ja som si vcera vsimol vynovenu ( myslim cerveny nater ) elektricku 7751 - 52.
tulenIQue: To sa u nas asi nikdy nestane...

JOEY: Co sa tyka ciar pri Palisadoch, kedze neviem, ktoru myslis, tu su vsetky: Zochova, Zamocka, Kapucinska, Obchodna a ak ma pamat neklame, tak aj Skarniclova.

Napadlo uz niekoho, aby na jednotlivych linkach jazdili iba rovnake typy busov? Napriklad na linkach jazdiacich na Hlavnu stanicu by mohli jazdit iba Ik435 / 415 / SORy, aby mali turisti lepsi dojem z mesta. Funguje to tak aj v inych mestach, tak preco nie u nas?
Ja by som konkretne kupil SOLARISy v dlzkach 12 a 18 (klbak) metrov. A ked nebude v DMPB robit co z peniazmi, tak sa mozu kupit aj tie 9 metrove, ved co by sa stalo keby na Rendez prip. na Devin chodili Low-floor busy?

Inak preco DMPK nechce BUSE transparenty. A tie 14TrM co su v Presove ich ale maju ci nie?
anketa> teda vy ste teda... nikto za moje rodne mesto nehlasuje...tak musim sam... 😞
No takze ak dnes vecer dojde SOLARIS na 4. kolonu, tak ho v noci najskor stretnete na 506(23:50 Hl. st)
Tiez podla dispecera by mal zajtra jazdit:
doobedu na 85/4 (7:32 Technopol, 8:15 Jur. dvor)
poobede na 92/4 (Dolnozemska: 13:50, 16:10)
Dnes som isiel na linke 30, smer Patronka a Lamac. Na vnutornom transparente po zastavke ZOO vypisalo ZASTAVKA JE NA ZNAMENIE a striedalo sa to kazde tri sekundy... HURAA, jeden bod z navrhov na zlepsenie je splneny
OTAZKA PRE AUTORA "MAPY A SCHEMY"
Co, prosim Ta, znamena v mape "Rozvoj trolejbusovej
dopravy" ta ciara pri PALISADOCH ???????????
Podla tej mapy by som si myslel, ze tade vedu
troleje. ALE NEVEDU !!!
Počul som, že košický Solaris ma v bratislavských podmienkach lepšiu spotrebu ako v košických. Dosť sa tomu košičiania čudujú keď prihladnu na to aký dopravný kolaps tu prevláda. To asi svedčí o tom, že vodiči DPB sú asi na profesionálnejšej úrovni oproti ostatným vodičom v KE a možno aj na celom Slovensku. Veď nech si taký vodič z nejakej okresnej SAD-čky vyskúšať prejsť Starý most s Ikarusom a mínať sa pritom s oprotiidúcim, to je pre mňa umenie.

Čo sa týka nákupu Solarisov je to u nás zbytočné. Na linky kde premávajú kĺbaky je primalý a nahradiť sólo autobusy, by bol zbytočný, možno až na nejaké výnimky (50, 70,...), ale mal by značné problémy vo vytáčaní hlavne čo sa týka v Pod. Biskupiciach a nehovoriac o tom, že dva by sa už mínať ani nemohli.
Preco v PO nechcu transparenty BUSE alebo nejake ine?Inac Kolega atd sa meni na KATD

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.