Andy:Bol som vsade,ale na Trencianskej som terazky cakal na smradobus do Engerau,lebo som bol na trhu kvety kupovat,tak som ju podrobnejsie prestudoval.#vomit_me#:).
re s499.1023: tymto ti davam verejny prislub, ze pokial pertinaxovi podrzis hlavu v klozete, tak nielen ruky bude mat od exkrementov. a som ochotny aj vela skazeneho krabicoveho mlieka spolu so zaprdkami vypit. a aj olej z rybacej konzervy pit a zajedat to sardinkami v malinovom sirupe... aby ten kreten pochopil uz nadobro raz a pre vzdy, ako ma vedenie mestskych drah vyzerat. a nech sa potom ide konarikovi do kanclu vytriet do koberca. ZIADNA VODA, ZIADNE UMYVADLO!!!
J:Cital som poriadne,ale pod slovom otvorit som si predstavoval vybrat zadlazbove panely:).Inak Dubravka je na rekonstrukciu zrela prakticky od otvorenia,tak tam by to mohlo byt realne,ale Ruzinov je relativne novy,zachovaly a pripraveny na normalny rozchod:) a pod BKV panelmi je tam taka masa betonu,ze reko na otvoreny zvrsok prichadza do uvahy najskor za takych 15 rokov...
Prave sa nachadzam na krizovatke Mileticova-Trencianska a obdivujem dielo vysokej technickej urovne ing.Pertinaxa a jeho Melody Boys.Pri polorekonstrukcii krizovatky na hybridnu tahovo-podvesnu zostavu systemu Kummler-Matter-Ohio Brass-ESKO-ELBA sa netrafili s armaturami pod povodne nosne siete,nasledkom coho su vesiaciky (zvisle lanka) nasikmo,kriz sa vznasa vo vzduchu,vedenie je zlamane kratkymi oblukovymi svorkami bez vnutornych odtahov,zberace trolejbusov vytvaraju pri prejazde krizovatkou pozoruhodne tanecne kreacie sprevadzane prislusnymi zvukovymi efektmi praask-praask-hrr-hrr-bum-piiiip atd.Skutocne dielo hodne minimalne Pazardziku (BG) alebo Sibiu (RO).Zaver:Tym,co to naprojektovali,schvalili,postavili a prevzali by bolo akutne treba dat po papuli,potom nasxat do ruk a zo dva tyzdne nepustit k vode.
re beus: ak sa nemylim, tak pri tej akcii asistoval aj nejaky pivovar a pivo tam tieklo na ich ucet. a to sa potom tazko rata, ked nevies spocitat, kolko piv si vylemtal, toboz uz nie vlky v autobuse
¡-)) nabuduce aj ja pojdem za skrutatora, potom sa ich vopcha do soru9,5 rovna tisicka...
Hej, zle som si pamatal to cislo Ale myslimze to ratanie clovekov na tej akcii tiez malo diery a tych ludi tam bolo viac (aspon v prezenckach urcite, a kedze som bol vnutri medzi nimi, tak si myslim ze aj naozaj)
add2: hejhej, pozname... ked mi tie nove elektronicke pohony odmietaju na 10-ty pokus na suprave zavret dvere, lebo citia prilisny protitlak, a pocas toho zatvaracieho ceremonialu vzdy este dakto dobehne a napcha sa tam a, cudujsasvete, ono sa to nakoniec este aj zavre...;)
re: beus ten daidalos pojal 359 clovekov, tak znie oficialny zapis, ktory sa snazia pretlacit do guinessovej knihy. neviem, ci v tom je aj vodic, ale to miesto pre revizora zjavne zabudli zapocitat
add2: zjavne aj v byvalom sovietsku plati, ze kam sa vmesti n cestujucich, tam vlezie aj n+1. myslim, ze sam dobre vies, ako to vyzera v praxi :@)
Heh, krasny stroj Skoda ze ma (ak to dobre z toho nakresu lustim) len 17750 mm Ale zaujimava koncepcia - strasne dlhy naves, a kedze aj tazky, tak s 2 napravami, zaujimalo by ma, ci sa natacala len jedna alebo obidve Inac, s nasimi 39-nami a rekordom 361 ludi sa mozeme schovat - pre azbuky a rustiny neznalych uvadzam priblizny preklad (moja rustina tiez nie je to co byvala, takze sorry za nedokonalosti):
Trolejbusy Svarz-TS
Nazyvali ich "vysavacmi". Ked TS prichadzal k zastavke, kde cakal dav cestujucich, tak vsetkych "vcucol", nenechal tam nikoho. Raz, ked mieril do parku, TS vysadil cestujucich na zastavke "Hydroprojekt", spocitali, ze sa v nom viezlo 402 ludi, a pritom podla vyrobnej specifikacie mal TS kapacitu 224 ludi. "Krokodil", "Klobasa" - aj taketo prezyvky mali tieto stroje, prinasajuce novy hlas v stavbe trolejbusov v nasej vlasti.
Aspon uz vieme, kde vznikol vyraz klobasa - ti Rusi su vo vsetkom prvi ☺ Inac, ked pozeram na ten nakres, stale neviem prist na to, ako sa tam pri takom vnutornom usporiadani tych 402 ludi napchalo Ale zrejme sa im to nejak podarilo...:)
J:Buhehe,uz vidim,ako podbijas Dubravku a Ruzinov.Heslo:BKV. galiyosha:samozrejme,v civilizovanom svete sa mazanie (bud oblukov,alebo okolesnikov (hrozne slovo) alebo obidvoch) bezne pouziva.Ad 1000 mm:A teraz uvedte zapadne mesta ktore na rozchode 1000 mm prevadzkuju vozidla o sirke 2,5 m.Uvahy o tom,ze "vsak by sa pouzili uzsie vozidla aj u nas" vopred odmietam s poukazom na kapacitu.To by sme potom dopadli ako s tym automatickym minimetrom,co ma mensiu kapacitu ako tramway.Pre vsetkych:v Prahe sa bezne jazdi po oblukoch s podstatne mensim polomerom ako v BA.A ze obluk s rovnakym polomerom sa na 1000 mm da prejst rychlejsie?No a co?Tak sa prejde pomalsie,na tom sa urcite svet nezruti.
Stačí jedlý olej, najlepšie Heliol ? , a uvidíš že to nebude pískať. Skús to pri Riviere.
Inak pri oblúku pri Riviére vo štvrtok boli nejaký dvaja slušen oblečený páni, nijaký roboši, a dačo si tam ukazovali,...
Do Bratislavy sa budú kupovať nové eliny, keďže aj keby chceli nasadiť 3xT či 2xT či 2xK2S ? tak nemajú čo vypraviť. Čo som sa rozprával s Koladom, tak do Petržalky chcú kúpiť nové vozy a potom pri ďalších etapách prebudovávania tratí by chceli len nové vozy. Samozrejme všetko záleží od financií a to koľko ich bude ročne sa dozvieme už tento respektíve budúci mesiac.
galiyosha: No ja by som sa skôr obával Cityrunnera v neudržavaných 1435mm oblúkoch ako na 1000mm oblúkoch. Viď KE. Ale aj tu sa nájdu "vykúsané" oblúky. Na rovnej trati to máš jedno a podbíjačku máme. Tu len treba pokračovať v tom, čo sa minulý rok započalo a to podbíjanie Rače a KV. Potom otvoriť Dubravku, Ružinov a iné miesta. A podbíjať pravideľne.
Re #26954 si: Áno mestá s klasickým rozchodom si dajú vyrobiť tramway na 1435, potom si ju dajú iné mestá prerobiť na 1000 a BA sa zase priživý.
ale mazanie kolajnice nie je az taky zly napad. ? ved za dazda som to tam nepocul piskat az tak velmo... mozno by to zabralo. asi si zajtra kupim kilo vazeliny a pojdem odskusat ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Trolejbusy Svarz-TS
Nazyvali ich "vysavacmi". Ked TS prichadzal k zastavke, kde cakal dav cestujucich, tak vsetkych "vcucol", nenechal tam nikoho. Raz, ked mieril do parku, TS vysadil cestujucich na zastavke "Hydroprojekt", spocitali, ze sa v nom viezlo 402 ludi, a pritom podla vyrobnej specifikacie mal TS kapacitu 224 ludi. "Krokodil", "Klobasa" - aj taketo prezyvky mali tieto stroje, prinasajuce novy hlas v stavbe trolejbusov v nasej vlasti.
Aspon uz vieme, kde vznikol vyraz klobasa - ti Rusi su vo vsetkom prvi ☺ Inac, ked pozeram na ten nakres, stale neviem prist na to, ako sa tam pri takom vnutornom usporiadani tych 402 ludi napchalo Ale zrejme sa im to nejak podarilo...:)