Reakcia na: Vladimír #25435:
Tak to sa v názore na design zhodneme. Osobne pokladám za úplne najdokonalejší design T2 ale T3 je nadčasovejšia. T1 sa nemáči ani mne, je príliš malá - keď som bol malý a chodievali sme s rodičmi do Prahy, hovoril som im "miniatúrne električky":-).Na diskusiu s frajerkou sa už teším. Autá rozlišuje na "škodovky" (čím myslí Š105/120), "trabanty" a "ostatné", tak uvidíme ako bude rozlišovať električky. Budapešťské rozlišuje na "staré odporné" (UV a kĺbové Ganzy), "nové odporné" (T5C5) a "tie nové pekné, čo sa v nich aj kúri" (TW6000):-).
Ja mám tiež pocit, že v Slintyhnuse je málo miesta na nohy, možno je to tým, že v Soplarise som sa viezol málokrát a vždy som sa trafil na vhodné miesto. Ale súhlasím s tým, že je to vecou zadania, koľko sedačiek sa do nemenného priestoru autobusu musí narvať. Možno aj prešovské Slintyhnusy majú menej sedačiek ako pražské.
I.
qwix
ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk