Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tomáš #25442:
Ake frajerstvo? Akych sefov? Ake pykanie? O com to ty hovoris? Prepac, ja Ta ale vobec nechapem. Citujem z tvojho prispevku: "sralo ma to, ale mal som si radsej zakusnut do jazyka". Jasne, treba "drzat hubu a krok". Lenin vecne zivy!

Spominany diskusny prispevok najdete na adrese http://81.88.128.29/diskusia/detail.asp?z=3745&r=1003&k=1003&m=0 a za tym, co som tam napisal, si nadalej stojim.
Reakcia na: galiyosha #25441:
Prepac nerad by som sa ta dotkol, ale je to naozaj frajerstvo vypisovat priamo niekomu na oci, ze je to ****vina a tak dalej. Neviem ako to bolo, ale mal si sa radsej zobrat a ist povedat priamo kompetentnym, ze sa ti to nepaci. Ja sa ani necudujem, ze sa na nas nasrali, mna by takisto nastvalo keby som kvoli nemu mal pikat za to z cim vobec nemam nic spolocne! Nechame to asi zase tak pretoze asi somnou nesuhlasite, ale som na strane v DPB, teda aspon v tomto, lebo mi nemame pravo robit zo seba sefov! Ja som sa takisto vyjadril k premenovaniu zastavky, sralo ma to, ale mal som si radsej zakusnut do jazyka, lebo teraz sme si docielili to po com sme dlhu tuzili!
Reakcia na: Tomáš #25440:
Koho myslis konkretne? Napriklad mna? Zato, ze som si na diskusnom fore bratislava.sk dovolil otvorenym (a slusnym) sposobom skritizovat premenovanie zastavky Predstanicne namestie na Kooperativu? Myslim, ze to nema zmysel komentovat -- sudny clovek si nazor spravi sam.
Reakcia na: S499.1023 #25439:
Neviem ci sa to tyka aj teba, nechcem do toho nejako rypat, ale myslim si, ze par ludi to naozaj prehnalo. Ja naozaj neviem kto! Teda o 2-och osobach viem, ale oni nech sa sami napisu.
Reakcia na: Tomáš #25438:
Hej? A čo takto napísať menovite komu a za čo? Lebo takéto naznačovanie, to fakt nemám rád.
I.
Reakcia na: fobust #25437:
Ano klub sa nam rozpustil kvoli niektorym sikovnym! Myslim si, ze by dlzime niekomu velke ospravedlnenie! Asi budes vediet komu patri:-(
Reakcia na: COLOR #25434:

A v com sa rozpustil? V pohadre vody? To myslis vazne?
Reakcia na: Vladimír #25435:
Tak to sa v názore na design zhodneme. Osobne pokladám za úplne najdokonalejší design T2 ale T3 je nadčasovejšia. T1 sa nemáči ani mne, je príliš malá - keď som bol malý a chodievali sme s rodičmi do Prahy, hovoril som im "miniatúrne električky":-).
Na diskusiu s frajerkou sa už teším. Autá rozlišuje na "škodovky" (čím myslí Š105/120), "trabanty" a "ostatné", tak uvidíme ako bude rozlišovať električky. Budapešťské rozlišuje na "staré odporné" (UV a kĺbové Ganzy), "nové odporné" (T5C5) a "tie nové pekné, čo sa v nich aj kúri" (TW6000):-).
Ja mám tiež pocit, že v Slintyhnuse je málo miesta na nohy, možno je to tým, že v Soplarise som sa viezol málokrát a vždy som sa trafil na vhodné miesto. Ale súhlasím s tým, že je to vecou zadania, koľko sedačiek sa do nemenného priestoru autobusu musí narvať. Možno aj prešovské Slintyhnusy majú menej sedačiek ako pražské.
I.
Reakcia na: S499.1023 #25417:
Ja považujem dizajn T3 priam za dokonalý. Väčšina jeho dodatočných úprav je nevhodná. Okrem toho za veľmi peknú považujem aj T2. Popravde povedané, T1 sa mi ale nepáči.
Môj názor máš, ostáva Ti ešte vyspovedať frajerku.

Re #25420 fobust: Osobne nechápem, čo za dogmu sa to šíri v ČR a SR, že CityBus má málo miesta na nohy. Ja pri svojej postave som skutočne nenáročný na skladovanie, ale jednoznačne som toho názoru, že v CityBuse 12 mám na nohy viac miesta ako v Solarise U12. A to sa oboma typmi vozím každý deň - môžem teda porovnávať.
Reakcia na: fobust #25433:
Klub sa rozpustil 😃
Ozaj, klubisti, co bolo vcera na schodzi? Ja som absolutne nemal cas a aj napriek tomu ze ma volali som sa nestihol zucastnit. Mimo ineho som aj Panovi Milatovi vratil preukaz, lebo z casovych dovodov som naozaj nestihal...
Tak ako bolo na schodzi? Nejake novinky? Alebo je to tajne?
Reakcia na: galiyosha #25431:
Ale nic, kasli na to...
Reakcia na: fobust #25430:

1. Co ako sa mi pacilo?
2. Pisanie kapitalkami povazujem za ekvivalent kriku. Tebe sa paci, ked niekto na teba na ulici zacne kricat?
Reakcia na: galiyosha #25428:

Ja si dovolim poznamenat, ze aby si nabuduce laskavo nemal takyto komentar, ktory nebude posobit tak ako posbi. Ludia vedia co mylsim.

Ako sa ti to pacilo?
Reakcia na: qwix #25426:

Takze nikdy sa to tak nerobilo, cestujuci by to nechapali, to sa neda, bolo by to bars zlozite, etc... Ale priznavam ze v tomto pripade je na tom aj kusok pravdy....
Reakcia na: ZUZANA #25424:
Ja si dovolim poznamenat, ze nabuduce si laskavo odpustite tie kapitalky. (Ta kontrolka "Caps Lock" Vam nemusi svietit, ked chcete pisat.) Ludia tu nie su slepi a poznaju aj male pismena.
Reakcia na: ZUZANA #25424:
V menu na lavej strane tejto stranky si klikni na kolonku Kontakt na DPB, a.s. a tam skus adresovat svoju staznost. Na tomto diskusnom fore sa zamestnanci DPB asi nevyskytuju, lepsie urobis, ked sa obratis priamo na DPB, mozno sa aj domozes napravy.
Reakcia na: ZUZANA #25424:
ak chcete dostat oficialnu odpoved, kontaktujte DPB, tieto stranky niesu strankami DPB

ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).

A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???

Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk
Reakcia na: S499.1023 #25423:
Ale Jehore, predsa sa nebudeme vadit o vkuse! 🙂 Za svoj vkus nemozem ani ja ani ty, takze taka "rozepre" je celkom zbytocna 🙂 Vacsinu nazorov mame aj tak zhodnych, napriklad ze je vcelku jedno, o ake vozidlo sa jedna, ak jazdi
- nacas
- ciste
- s dostatocnou frekvenciou (=pohodlne)
- dostatocnou rychlostou
- za prijatelnych tarifnych podmienok 🙂
RADA BY SOM POPROSILA VEDUCICH AUTOBU.DOPRAVY,ABY UPOZORNILI VODICOV AUTOBUSOV 88/95 Z PETRZALKY NA SAFARIKOVO NAMESIET- AUTOBUSY "VYPUSTAJU" LUDI Z PETRZALY NA NASTUPISTI DO PETRZALKY. BUD NECH RIADNE ZASTANU NA VYSTUPISTI, ALEBO V OHYBE MEDZI VYSTUPNOU A NASTUPNOU ZASTAVKOU. AK SA VYVALIME Z AUTOBUSU NA NASTUPISTI V SMERE DO PETRZALKY, UZ TAM STOJA LUDIA, KTORI SA CHCU TLACIT UZ DNU. NEHOVORIAC O PRE BRATISLAVU NEVHODNYCH PRISTRESKOCH V STREDE CHODNIKA, KDE SA LUDIA STRKAJU SEM-TAM -POZA - TO SA OSOBITNE PREJAVUJE PRAVE NA SAFKU AK AUTOBUS Z PETRZALKY ZASTANE NA ZASTAVKE DO PETRZALKY.
NEOBSTOJI ANI POHODLNOST ZE CHCEME CHYTIT ELEKTRICKU- PRETOZE KYM SA VYMOTAME Z GUĆE LUDI Z AUTOBUSU, SPOMEDZI LUDI IDUCICH NA AUTOBUS A POMEDZI NESTASTNE PRISTREŚKY - AJ TAK JE ELEKTRICKA PREC. ESTE BY SOM CHCELA LEN TAK PODOTKNUT - V TALIANSKU SOM VIDELA NASTUP PRVÝMI A POSLEDNÝMI DVERAMI--VÝSTUP STREDNÝMI, PRI KLBOVOM AUTOBUSE DVOMA STREDNÝMI DVERAMI.
PRE BLBÝCH SU DVERE URCENE NA VÝSTUP Z VONKAJSEJ STRANY OZNACENE ZNACKOU, NIECO NA SPOSOB ZAKAZ
VSTUPU-VJAZDU -STOPKY. VYHODOU JE, ZE V NAPCHATOM AUTOBUDE SA LUDIA POHYBUJU LEN JEDNYM SMEROM.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.