Ake frajerstvo? Akych sefov? Ake pykanie? O com to ty hovoris? Prepac, ja Ta ale vobec nechapem. Citujem z tvojho prispevku: "sralo ma to, ale mal som si radsej zakusnut do jazyka". Jasne, treba "drzat hubu a krok". Lenin vecne zivy!
Prepac nerad by som sa ta dotkol, ale je to naozaj frajerstvo vypisovat priamo niekomu na oci, ze je to ****vina a tak dalej. Neviem ako to bolo, ale mal si sa radsej zobrat a ist povedat priamo kompetentnym, ze sa ti to nepaci. Ja sa ani necudujem, ze sa na nas nasrali, mna by takisto nastvalo keby som kvoli nemu mal pikat za to z cim vobec nemam nic spolocne! Nechame to asi zase tak pretoze asi somnou nesuhlasite, ale som na strane v DPB, teda aspon v tomto, lebo mi nemame pravo robit zo seba sefov! Ja som sa takisto vyjadril k premenovaniu zastavky, sralo ma to, ale mal som si radsej zakusnut do jazyka, lebo teraz sme si docielili to po com sme dlhu tuzili!
Koho myslis konkretne? Napriklad mna? Zato, ze som si na diskusnom fore bratislava.sk dovolil otvorenym (a slusnym) sposobom skritizovat premenovanie zastavky Predstanicne namestie na Kooperativu? Myslim, ze to nema zmysel komentovat -- sudny clovek si nazor spravi sam.
Neviem ci sa to tyka aj teba, nechcem do toho nejako rypat, ale myslim si, ze par ludi to naozaj prehnalo. Ja naozaj neviem kto! Teda o 2-och osobach viem, ale oni nech sa sami napisu.
Tak to sa v názore na design zhodneme. Osobne pokladám za úplne najdokonalejší design T2 ale T3 je nadčasovejšia. T1 sa nemáči ani mne, je príliš malá - keď som bol malý a chodievali sme s rodičmi do Prahy, hovoril som im "miniatúrne električky":-).
Na diskusiu s frajerkou sa už teším. Autá rozlišuje na "škodovky" (čím myslí Š105/120), "trabanty" a "ostatné", tak uvidíme ako bude rozlišovať električky. Budapešťské rozlišuje na "staré odporné" (UV a kĺbové Ganzy), "nové odporné" (T5C5) a "tie nové pekné, čo sa v nich aj kúri" (TW6000):-).
Ja mám tiež pocit, že v Slintyhnuse je málo miesta na nohy, možno je to tým, že v Soplarise som sa viezol málokrát a vždy som sa trafil na vhodné miesto. Ale súhlasím s tým, že je to vecou zadania, koľko sedačiek sa do nemenného priestoru autobusu musí narvať. Možno aj prešovské Slintyhnusy majú menej sedačiek ako pražské.
I.
Ja považujem dizajn T3 priam za dokonalý. Väčšina jeho dodatočných úprav je nevhodná. Okrem toho za veľmi peknú považujem aj T2. Popravde povedané, T1 sa mi ale nepáči.
Môj názor máš, ostáva Ti ešte vyspovedať frajerku.
Re #25420 fobust: Osobne nechápem, čo za dogmu sa to šíri v ČR a SR, že CityBus má málo miesta na nohy. Ja pri svojej postave som skutočne nenáročný na skladovanie, ale jednoznačne som toho názoru, že v CityBuse 12 mám na nohy viac miesta ako v Solarise U12. A to sa oboma typmi vozím každý deň - môžem teda porovnávať.
Ozaj, klubisti, co bolo vcera na schodzi? Ja som absolutne nemal cas a aj napriek tomu ze ma volali som sa nestihol zucastnit. Mimo ineho som aj Panovi Milatovi vratil preukaz, lebo z casovych dovodov som naozaj nestihal...
Tak ako bolo na schodzi? Nejake novinky? Alebo je to tajne?
Takze nikdy sa to tak nerobilo, cestujuci by to nechapali, to sa neda, bolo by to bars zlozite, etc... Ale priznavam ze v tomto pripade je na tom aj kusok pravdy....
Ja si dovolim poznamenat, ze nabuduce si laskavo odpustite tie kapitalky. (Ta kontrolka "Caps Lock" Vam nemusi svietit, ked chcete pisat.) Ludia tu nie su slepi a poznaju aj male pismena.
V menu na lavej strane tejto stranky si klikni na kolonku Kontakt na DPB, a.s. a tam skus adresovat svoju staznost. Na tomto diskusnom fore sa zamestnanci DPB asi nevyskytuju, lepsie urobis, ked sa obratis priamo na DPB, mozno sa aj domozes napravy.
ak chcete dostat oficialnu odpoved, kontaktujte DPB, tieto stranky niesu strankami DPB
ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk
Ale Jehore, predsa sa nebudeme vadit o vkuse! Za svoj vkus nemozem ani ja ani ty, takze taka "rozepre" je celkom zbytocna Vacsinu nazorov mame aj tak zhodnych, napriklad ze je vcelku jedno, o ake vozidlo sa jedna, ak jazdi
- nacas
- ciste
- s dostatocnou frekvenciou (=pohodlne)
- dostatocnou rychlostou
- za prijatelnych tarifnych podmienok
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
qwix
ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk