Reply on: ZUZANA #25424:
ak chcete dostat oficialnu odpoved, kontaktujte DPB, tieto stranky niesu strankami DPBale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk
Papyr
- nacas
- ciste
- s dostatocnou frekvenciou (=pohodlne)
- dostatocnou rychlostou
- za prijatelnych tarifnych podmienok