Reply on: Papyr #25419:
Prakticky celý život sa vozím T3-kami a nemám výhrady. Výhrady mám v Prahe voči neustálej prítomnosti extrémne smradľavých bezdomovcov v električkách, voči špinavým vrakom z vozovne č. 5 (Santusice), ale toto sú javy, postihujúce všetky električky a nie selektívne T3. A stále lepšia T3RP než krabicoodná Anakonda vykurovaná pod stropom alebo T6, do ktorej sa lezie pomaly po rebríku a na sedadlách má stupídne madlá aby sa človek nemohol pootočiť a rozprávať sa s kamrátom, ktorý sedí za ním alebo cez uličku.I.
ZUZANA
NEOBSTOJI ANI POHODLNOST ZE CHCEME CHYTIT ELEKTRICKU- PRETOZE KYM SA VYMOTAME Z GUĆE LUDI Z AUTOBUSU, SPOMEDZI LUDI IDUCICH NA AUTOBUS A POMEDZI NESTASTNE PRISTREŚKY - AJ TAK JE ELEKTRICKA PREC. ESTE BY SOM CHCELA LEN TAK PODOTKNUT - V TALIANSKU SOM VIDELA NASTUP PRVÝMI A POSLEDNÝMI DVERAMI--VÝSTUP STREDNÝMI, PRI KLBOVOM AUTOBUSE DVOMA STREDNÝMI DVERAMI.
PRE BLBÝCH SU DVERE URCENE NA VÝSTUP Z VONKAJSEJ STRANY OZNACENE ZNACKOU, NIECO NA SPOSOB ZAKAZ
VSTUPU-VJAZDU -STOPKY. VYHODOU JE, ZE V NAPCHATOM AUTOBUDE SA LUDIA POHYBUJU LEN JEDNYM SMEROM.