Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #25401:
Ono riziko privretia myslim pri pouziti dnesnych modernych dveri nie je az taky problem, ono ked to narazi na prekazku, tak sa to zas otvori, ako to pozname z vytahov.
Reply on: Martin Fundárek #25401:

Riadiace a riadené vozne električiek nájdeš v bežnej praxi napr. na trenčianskoteplických električkách. Akurát je tu problém, že v riadiacom vozidle je tiež potrebné miesto vodiča, čo uberie z kapacitnosti, zvlášť, ak také vozidlo bude len jednosmerné. Trenčianskoteplické električky sú obojsmerné, takže tu to zmysel má.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Papyr #25384:
S rovnicou o kriminalite súhlasím, platí však ešte jedna: zadný vozeň = slabší výhľad vodiča na dvere = väčšie riziko privretia. Suma sumárum, pre starších ľudí asi nebude nízkopodlažný vlek žiadna veľká výhra. Ale to s tým riadiacim vozňom vpredu je celkom sympatický nápad 🙂.
Reply on: simbus #25382:
Klotoida je přechodnice mezi kružnicí a přímkou. Pokud se nemýlím, vzniká odvalováním přímky po kružnici (ale krk na to nedám). Odkazy nemám, mám jen několik málo popsaných papírů ze školy, ale myslím, že google to jistí.
Pre tych, co ten MAN nevideli, tak vyzera to takto, akurat je cely biely:
http://www.man-nutzfahrzeuge.de/index/mn_eng/busse/produkte/antriebe_erdgas.htm
Co sa tyka vyglajzu pri rychlej jazde cez vyhybku, v roku tusim 1977 vbehla Hungaria na hlavnej stanici do 40-kovej vyhybky rychlostou 97 km/h a potom sa cely vlak roztancoval po celom zhlavi. Odvtedy neexistuje ES499.0010.
Reply on: S499.1023 #25391:
Ano, ako vravis, asi som to nenapisal celkom presne...
1) samozrejme ze 2. zberac nesmie podhodit, len ta jedna konkretna vyhybka na Radlinskeho je specialna, na nej sa to vraj uz stalo... vraj. Inac plne suhlasim s tym, ze to pravidlo o davani prednosti pri jazde proti hrotu nemalo preco byt zrusene, a ja osobne ho stale dodrziavam, aj ked uz pisane nie je.
2) 🙂 Myslel som to tak, ze bez zavinenia cudzim vodicom (ineho vozu nez toho co vyglajznil) 🙂
S499.1023: Pekne si im to tam napísal a dokonca dvakrát 😉 Aj keď s tebou v podstate súhlasím len pripomeniem, že aj autobus má stále svoje nezastupiteľné miesto v premávke MHD.
Reply on: Miki #25373:
Dovolil som si na príslušnom mieste drobný komentár. Nie som veľkým nadšencom pre plynobusy.
I.
Emo
: - ) = 🙂 (bez medzier)
: - ( = 😞 (bez medzier)
Namiesto očí aj ;
Namiesto úst aj D, p, /
namiesto nosa aj o (o ako oko)
Veď si to všetko vyskúšaj.
Reply on: Beus #25372:
Len krátko k téme podhodenia:
1) Odkedy sa už ja Bratislava koncom 80. rokov zmohla na blokovanie a svetelnú signalizáciu polohy jazykov výhybky, nemá byť jazda cez prestavovací kontakt 2. zberačom pod prúdom prečo príčinou podhodenia výhybky. Nejaké kxkxtiny v D čosi sú len bohapustý alibizmus, hlavne ak sa v BA zrušilo jedno z mála zmysluplných pravidiel o dávaní prednosti protiidúcim vozidlám vozidlami idúcimi proti hrotu, čo bolo ing. MTMIS zdovodnené vetou "výhybka je taký istý kus koľajnice ako každý iný". Na moj návrh, nech potom zruší aj rýchlostné obmedzenia pri prejazde výhybky, nebolo dodnes zodpovedané.
2) Ak ide niekto rýchle cez výhybku, tak to už nie je výgľajz bez cudzieho zavinenia:-).
I.
Reply on: Emo #25389:
Ak mas Mozillu, tak si pravym tlacidlom klikni na dany smajlik, vyber Properties a v polozke Alternate text najdes zadanu kombinaciu znakov. V Internet Exploderi staci nad smajlikom podrzat kurzor mysi.
Reply on: Emo #25388:
Mám na mysli kombinácie znakov, samozrejme.
Off - topic, ale: nemohli by ste mi sem napísať kombinácie na jednotlivých smajlíkov (please)? Možno to znie trápne, osúravedlňujem sa za nevedomosť. Vopred vďaka.
Reply on: Sarko #25353:
Podľa mňa to skor vyzerá, akoby čelo vobec nepatrilo k zvyšku eliny.
Reply on: SDF #25385:
Su tam pekne reakcie 🙂 Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB 🙂
Reply on: S499.1023 #25362:
Ale samozrejme, otazka dizajnu je osobna vec, mne sa T3 nepacili nikdy, takze ja nemozem povazovat rekonstrukciu za nedostojnu a za nevydareny tuning 🙂 Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3.

Ten nizkopodlazny vlek ma, uznavam, jednu nevyhodu. Je to vlek. Bud sa teda babicky naucia, ze bez schodov to je vzadu a zacnu sa trepat tam (lenze mozno sa nezacnu, bo sa budu bat ze vlek = nepritomnost vodica = kriminalita), alebo namiesto vleku skonstruujeme nieco podobne, ale ako bezmotorovy riadiaci vozen 🙂 a zaradime na predok supravy 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.