Už asi pred dvomi rokmi som sa pýtal istého ing. MTMIS, čo má znamenať toto kľučkovanie s vyžadovaním podpisu. Bolo mi odpovedané, že "aspoň sa nemusíme zdržovať odpovedaním na *****ské sťažnosti". Bohužiaľ príslušný mail odišiel niekam do nenávratna - inak by som ho sem skopíroval doslovne aj s menom.
I.
presne tak. Inac kto ma na starosti nieco take ako to hlasenie zastavok,BUSE- informatici? Alebo vozovna? Pripada mi to tak, ze riaditelia ani nevedia, ze nieco take sa im montuje do vozov a ti, co by to mali zfunkcnit na to zase s..u.
7 - 8 osôb na m. štvorcový sa skutočne vozí: V pros3edkoch MHD máte napísanú max. kapacitu (15Tr, Vrakosa B741 150 vlkov, ik 435 165 vlkov, Ik 283 199 vlkov, Sor b... 81 vlkov...) Táto kapacita je 8 vlkov na meter štvorcový. Ale to sa v tom neráta točňa, schody, prie100r pri vodičovi... A keď sa spočíta skutočný počet vlkov v pros3edku, tak vyjde cca to číslo, čo sa dočíate na tých ceduľkách (ako som písal vyššie). Iba že vlci sú skutočne rozložení aj v točni, aj na schodoch, aj pri vodičovi. Čiže v reáli je to asi 6 osôb na m. štvorc.
Martin Fundárek: To bude asi tým, že to robia iní ľudia. Myslím, že napr. túto diskusiu čítajú nejakí ľudia na O*** ulici na nemenovanom poschodí, ktorí sú aj vrámci DPB "tajní". Alebo tieto stránky čítajú priamo vedúci na prevádzkach a postihujú vodičov unbedinkt priamo, a nejde to cez O*** ulicu. Kdežto, keď napíšete sťažnosť mailom, malo by sa to poslať na odd. kontroly (Ing. ***) a to je relatívne verejné. Keby ste napísali sťažnosť li100m ((aj s podpisom)) (mám skúsenosť, ale majú ju aj niektorí tunajší prispievatelia), tak si zavolajú vodiča a buď povie, že si na uvedenú situáciu pamätá (a vtedy ho potrestajú), alebo povie, že si na uvedenú situáciu nepamätá. (Veľmi často) To by Vám došla odpoveď, že "Vodič si na Vami opísanú situáciu nepamätá"... a bodka. Tým Vaša sťažnosť skončila.
Nedávno sa diskutovalo o tom, že nie je vhodné písať konkrétne čísla vozidiel, pretože niekto z DPB stránku monitoruje a na základe takýchto informácií vodičov postihuje.
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)
To áno, ale keďže život mi je milší, na nikoho neukážem prstom. To nech riešia zodpovední. Ak by bol záujem, pre dostatie sa do obrazu by som pár príkladov uviesť vedel.
A čo urobí policajt, keď mu chce páchateľ utiecť? Použije donucovacie prostriedky. Zatiaľ som nič nenavrhol, len uvažujem, čo by bolo potrebné, aby funkcia revízora v dnešnom demokratickom svete mala aký-taký objektívny význam.
S499: Nie len podľa novely cestujúci bez lístka bude musieť ukázať OP. To či bude mať štatút verejného činiteľa neviem? To asi nie, ale zatýkať predsa môže každý. Ak vidíš páchanie trestného činu, si povinný zabrániť páchateľovi ďalšej činnosti a zadržať ho do príchodu polície. Volá sa to nejako, že občiansky zatykač či ako. Ale nenúti ťa to ohrozovať svoje zdravie. Už neviem presne ako to bolo, ale takto je to približne.
Myslel som že verím vedeniu mesta. A vlastne verím aj vedeniu DPB, aj keď trochu menej.
Žlelzničiar je čistokrvný magor, 7-8 osob na m2 je čiste teoretické číslo, ktoré sa nedá v praxi dosiahnuť. Bežná prevádzka MHD, to nie sú pokusy o zápis do Guinness Book of Records ani linka 39 s hyperstlačiteľnými študentami.
Trepú nezmysly, populistické kecy. BA by v súčasnosti miesto elektronického systému podstatne viac pomohol systém 4CPO (4 Cedule Plechové Osvetlené) a čisté, kultúrne, nerozpadávajúce sa a neposprejované vozy. Kiež by radšej sprevádzkovali hlásenie zastávok, to je podstatne užitočnejšie a za menej peňazí.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR