Martin Fundárek: To bude asi tým, že to robia iní ľudia. Myslím, že napr. túto diskusiu čítajú nejakí ľudia na O*** ulici na nemenovanom poschodí, ktorí sú aj vrámci DPB "tajní". Alebo tieto stránky čítajú priamo vedúci na prevádzkach a postihujú vodičov unbedinkt priamo, a nejde to cez O*** ulicu. Kdežto, keď napíšete sťažnosť mailom, malo by sa to poslať na odd. kontroly (Ing. ***) a to je relatívne verejné. Keby ste napísali sťažnosť li100m ((aj s podpisom)) (mám skúsenosť, ale majú ju aj niektorí tunajší prispievatelia), tak si zavolajú vodiča a buď povie, že si na uvedenú situáciu pamätá (a vtedy ho potrestajú), alebo povie, že si na uvedenú situáciu nepamätá. (Veľmi často) To by Vám došla odpoveď, že "Vodič si na Vami opísanú situáciu nepamätá"... a bodka. Tým Vaša sťažnosť skončila.
Martin Fundárek
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)