Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek: To bude asi tým, že to robia iní ľudia. Myslím, že napr. túto diskusiu čítajú nejakí ľudia na O*** ulici na nemenovanom poschodí, ktorí sú aj vrámci DPB "tajní". Alebo tieto stránky čítajú priamo vedúci na prevádzkach a postihujú vodičov unbedinkt priamo, a nejde to cez O*** ulicu. Kdežto, keď napíšete sťažnosť mailom, malo by sa to poslať na odd. kontroly (Ing. ***) a to je relatívne verejné. Keby ste napísali sťažnosť li100m ((aj s podpisom)) (mám skúsenosť, ale majú ju aj niektorí tunajší prispievatelia), tak si zavolajú vodiča a buď povie, že si na uvedenú situáciu pamätá (a vtedy ho potrestajú), alebo povie, že si na uvedenú situáciu nepamätá. (Veľmi často) To by Vám došla odpoveď, že "Vodič si na Vami opísanú situáciu nepamätá"... a bodka. Tým Vaša sťažnosť skončila.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #25020:
Tie ksichtíky som do textu nedával.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Nedávno sa diskutovalo o tom, že nie je vhodné písať konkrétne čísla vozidiel, pretože niekto z DPB stránku monitoruje a na základe takýchto informácií vodičov postihuje.
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)
Sarko: OK, len som sa pytal 😉
Reply on: COLOR #25013:

To áno, ale keďže život mi je milší, na nikoho neukážem prstom. To nech riešia zodpovední. Ak by bol záujem, pre dostatie sa do obrazu by som pár príkladov uviesť vedel.
Reply on: S499.1023 #25010:

A čo urobí policajt, keď mu chce páchateľ utiecť? Použije donucovacie prostriedky. Zatiaľ som nič nenavrhol, len uvažujem, čo by bolo potrebné, aby funkcia revízora v dnešnom demokratickom svete mala aký-taký objektívny význam.
Reply on: S499.1023 #25010:
No, že by vlčák mohol dostať vačší postih, ak by sa také niečo stalo.
S499: Nie len podľa novely cestujúci bez lístka bude musieť ukázať OP. To či bude mať štatút verejného činiteľa neviem? To asi nie, ale zatýkať predsa môže každý. Ak vidíš páchanie trestného činu, si povinný zabrániť páchateľovi ďalšej činnosti a zadržať ho do príchodu polície. Volá sa to nejako, že občiansky zatykač či ako. Ale nenúti ťa to ohrozovať svoje zdravie. Už neviem presne ako to bolo, ale takto je to približne.

Myslel som že verím vedeniu mesta. A vlastne verím aj vedeniu DPB, aj keď trochu menej.
A mimochodom preco vam nevadi nastupovanie 1. dverami v 3. tarifnom pasme - L53?
Sarko: To s tymi kriminalnikmi je odvazne... Dokazes to obhajit?
Reply on: ufo #25003:
Žlelzničiar je čistokrvný magor, 7-8 osob na m2 je čiste teoretické číslo, ktoré sa nedá v praxi dosiahnuť. Bežná prevádzka MHD, to nie sú pokusy o zápis do Guinness Book of Records ani linka 39 s hyperstlačiteľnými študentami.
Trepú nezmysly, populistické kecy. BA by v súčasnosti miesto elektronického systému podstatne viac pomohol systém 4CPO (4 Cedule Plechové Osvetlené) a čisté, kultúrne, nerozpadávajúce sa a neposprejované vozy. Kiež by radšej sprevádzkovali hlásenie zastávok, to je podstatne užitočnejšie a za menej peňazí.
I.
Reply on: COLOR #24977:
Ale bude to také nablískané, len to musíš vytlačiť na lesklom papiery, ktorý je však mäkký a tak ho potom podlepiť tvrdým papierom.

Ak by chcel hocikto aj ten Solaris Trollino 15 (s kontajnerom/bez) tak mu ho pošlem.
Reply on: Sarko #25002:
A to akože keď bude mať revízor štatút verejného činiteľa, tak to takému vlkovi nejako zabráni utiecť, dať mu po papuli či mávať naňho búchačkou? Status verejného činiteľa prináša so sebou podstatne viac nevýho ako ýhod, netreba bezhlavo navrhovať.
I.
Reply on: J #25006:
😃 Vďaka za objasnenie 🙂
Reply on: ufo #25003:
Veď hej, lenže v BA ten nárast vzkm nebol vďaka finančným suchotám. Uvidíme čo donesie 1.1.2005. Netreba to brať ako exaktnú vec, ale toto vedenie pripravuje veci na zlepšenie a ja im verím.
Reply on: J #25006:

Presne tak. WAP mi napadol čisto len v súvislosti s mojou profesionálnou deformáciou. 🙂
Color: Ja som spravil aj trollino 15m a to aj s kontajnerom aj bez neho. Takže ak chceš pošlem ti to mailom, lebo trollino 15 medzi nimi nemajú. Jednuducho som spojil urbino 15m a strechu z trollina 12 a 18.

Vladimír: Bratislava NUTNE potrebuje nové autobusy už tri roky a vidíš stále sa to dá a stále tá MHD jazdí. 🙂

Sarko: Len súhlas, ale to DP nevyrieša bez zákonodárneho zboru. Inak vlastne by nepotrebovali žiaden wap, či PDAčko, ale obyčajnú vysielačku a spojenie s centrom, ktorý čísla overí na nete.
Reply on: si #24965:
Ale aj tak nechápem, prečo by sa na týchto linkách malo nastupovať prednými dverami.
Reply on: galiyosha #24978:
presne tak, a este by mohli nosiť menovky na viditeľnom mieste, aby to obmedzovalo ich hrubé vulgarne spravanie. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.